حالا می‌توانید فورتنایت را با نرخ 60fps روی آیفون بازی کنید

شرکت اپیک گیمز یک آپدیت جدید برای بازی فورنتایت روی iOS در نظر گرفته که به واسطه آن گزینه‌ای جهت اجرای بازی با نرخ فریم 60fps در تنظیمات گنجانده شده است. با فارنت همراه باشید…

0

با انتشار آپدیت جدید فورتنایت روی آیفون، اکنون کاربران گوشی‌های هوشمند آیفون XS، XS مکس و XR قادر به اجرای بازی با نرخ فریم 60fps هستند. قبلا تنها نرخ فریم‌های مجاز 30fps و 20fps بودند اما اکنون به مراجعه به همان جایگاه قبلی می‌توانید نرخ فریم‌ریت را تغییر دهید و تا 60fps بالا ببرید. نکته جالب قضیه اینجا است که روی تمامی تنظیمات گرافیکی می‌توانید نرخ فریم را تا 60fps افزایش دهید در حالیکه روی بازی PUBG تنها در صورتی که تنظیمات را روی حداقل قرار دهید می‌توانید از ویژگی 60fps بهره ببرید.

هر چند که این کار بازی PUBG دلیل خوبی دارد. آزمایش ما با امتجان کردن بازی فورتنایت روی سه حالت تنظیمات گرافیکی پایین، متوسط و بالا روی گوشی آیفون XR شروع شد که در حالت بالا و نرخ فریم 60fps بازی چشم‌نواز بود. در ابتدا نرخ 60fps بازی بسیار عالی بود و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت.

سپس گوشی شروع به داغ کردن کرد و دمای آن تا حدود زیادی بالا رفت. گوشی آیفون XR در هنگام اجرای بازی فورتنایت به شدت داغ می‌کند و پس از چند دقیقه منجر به ایجاد گلوگاه در چیپست شده تا فریم ریت بازی دچار کاهش شود. پس از این فعل و انفعالات نرخ فریم‌ریت بازی در بسیاری از صحنه‌ها به حدود همان 30 فریم بر ثانیه بازمی‌گردد.

با تنظیم کردن وضعیت گرافیکی روی حالت متوسط این مشکل رفع می‌شود. گوشی هوشمند شما داغ خواهد شد اما نرخ فریم را روی 60fps حفظ خواهد کرد. با رفتن روی حالت تنظیمات گرافیکی پایین با درجه‌ای خنک‌تر از دما بازی را با 60fps اجرا خواهید کرد. در نتیجه به نظر می‌رسد که بازی PUBG راه هوشمندانه‌تری را در نظر گرفته است.

توصیه می‌کنیم جهت اینکه فورتنایت را با 60fps بازی کنید آن را روی حالت متوسط قرار دهید. البته امیدواریم که اپیک گیمز این مشکل را در نظر داشته باشد و با بهینه‌سازی‌های بیشتر در آینده آن را حل کند. نظر شما در مورد اجرای بازی فورتنایت با نرخ‌فریم 60fps چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.