دوربین گیمبال دستی DJI Osmo Pocket با فیلم‌برداری 4K معرفی شد

شرکت DJI سازنده پهپادها و گیمبال‌های محبوب حالا یک گیمبال با دوربین معرفی کرده که در جیب جا می‌شود و می‌تواند با وضوح 4K فیلم‌برداری کند. این محصول DJI Osmo Pocket نام دارد.

0

شرکت DJI را معمولاً به تولید پهپادهای مشهور سری mavic و همچنین گیمبال‌های لرزش‌گیر گوشی سری Osmo می‌شناسیم. اما Osmo Pocket (آزمو پاکت) حالا یک دوربین گیمبال دستی است که می‌توانید از آن برای فیلم‌برداری و عکاسی باکیفیت مناسب استفاده کنید. در واقع شاید Osmo Pocket چیزی شبیه به یک پهپاد باشد که نمی‌تواند پرواز کند اما ویدئوهای پایدار و روان ثبت می‌کند. از زاویه‌ای دیگر این محصول مشابه یک دوربین GoPro است هرچند که آن مقاومت را دربرابر ضربات و آب ندارد.

آزمو پاکت

آزمو پاکت قرار است با قیمت ۳۴۹ دلار از ۲۴ آذرماه به بازار عرضه خواهد شدو این دوربین گیمبال ۱۱۶ گرم وزن داشته و اندازه کوچک آن باعث می‌شود برخلاف یک گیمبال گوشی بتوانید آن را به راحتی درون جیبتان قرار داده و همه‌جا حمل کنید.

مسلماً مزیت اصلی استفاده از چنین محصولی به‌جای گوشی هوشمندتان کیفیت بالاتر فیلم‌برداری و لرزش‌گیری آن است. Osmo Pocket می‌تواند با سنسور ۲.۳/۱ اینچی خود ویدئوهای 4K را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و بیت‌ریت 100Mbps ثبت کند. دوام شارژ باتری هم در حالت 4K30fps چیزی حدود دو ساعت اعلام شده است.

Osmo Pocket همچنین می‌تواند تصاویر ثابت ۱۲ مگاپیکسلی نیز ثبت کند و از بلندگوهای دوگانه خود برای ضبط صدای استریو بهره می‌گیرد. یک صفحه‌نمایش کوچک یک اینچی روی این دستگاه قرار گرفته تا بتوانید کادربندی را بهتر انجام دهید.

با این‌حال کماکان می‌توانید آن را با درگاه لایتنینگ یا USB-C به گوشی خود متصل کنید تا صفحه‌نمایش بزرگتری در اختیارتان باشد. با وجود اندازه کوچک‌تر نسبت به گیمبال‌های DJI این محصول کماکان قابلیت‌هایی مثل دنبال کردن سوژه، تشخیص چهره، تایم‌لپس و پانورامای خودکار را نیز به همراه دارد.

DJI قصد دارد لوازم جانبی متعددی هم برای آزمو پاکت عرضه کند. یک مانت برای اتصال آن به چیزهای مختلف شبیه به گوپرو، یک کنترلر بی‌سیم، فیلترهای ND، کیس ضدآب، یک دسته مونوپاد و یک آداپتور ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال به میکروفون خارجی. همچنین یک کیس جمل با باتری داخلی برای شارژ Osmo Pocket نیز قرار است به‌زودی عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.