آیفون XR پرفروش‌ترین آیفون اپل از زمان عرضه بوده است

به نظر می‌رسد برخلاف آیفون XS و XS مکس آیفون XR عملکرد بسیار خوبی داشته تا جایی که به گفته این شرکت لقب پرفروش‌ترین آیفون در حال حاضر را در اختیار دارد.

0

اپل برای جبران کاهش تقاضا در بازار گوشی‌های هوشمند و همچنین اعمال تعرفه‌های وارداتی جدید از چین مجبور به افزایش قیمت آیفون‌ها در سال‌های اخیر شده است. آیفون XS و آیفون XS مکس با قیمت‌ پایه ۱۰۰۰ دلار از دسترس بسیاری از کاربران خارج است و به همین دلیل آیفون XR عنوان پرفروش‌ترین آیفون اپل را در اختیار گرفته است.

به گفته گرگ جزویاک مدیر بازاریابی محصول اپل، آیفون XR در حال حاضر و از زمان عرضه پرفروش‌ترین آیفون اپل است. گفته می‌شود اپل سفارش تولید آیفون‌های جدید خود را دوبار کاهش داده است اما این شرکت رسماً‌ در این زمینه اظهار نظر نکرده است.

آیفون XR نسبت به آیفون XS از صفحه‌نمایش با وضوح و کیفیت پایین‌تر، دوربین تکی، حاشیه‌های ضخیم‌تر، حافظه رم کمتر، بدنه آلومینیومی به‌جای استیل و مقاومت دربرابر آب کمتری استفاده می‌کند. به همین دلیل اپل توانسته قیمت پایه آن را به ۷۵۰ دلار کاهش دهد. با این‌حال آیفون XR کماکان از همان تراشه سریع A12 Bionic، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، تشخیص چهره فیس آی‌دی و حتی باتری بزرگ‌تر با دوام بیشتر بهره می‌برد و کماکان یک گزینه خرید بسیار ارزشمند است.

آیفون XR اپل همچنین در رنگ‌های متنوع آبی، سفید، زرد، نارنجی مرجانی، مشکی و قرمز عرضه شده که مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار بگیرد.

در خبر دیگری اپل می‌گوید به کمپین Product RED خود متعهد بوده و در روز جهانی ایدز (شنبه آینده) به ازای هر تراکنش با Apple Pay در بازه ۱۰ تا ۱۷ آذرماه یک دلار برای پیشرفت درمان این بیماری کمک می‌کند. این تراکنش‌ها شامل فروشگاه‌های فیزیکی، آنلاین یا از طریق اپلیکیشن می‌شود. همچنین لوگوی ۱۲۵ اپل استور دنیا نیز به رنگ قرمز در می‌آید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.