همکاری وان‌پلاس و مک‌لارن برای عرضه یک گوشی هوشمند خاص

در حالی که مدت زمان زیادی عرضه گوشی وان‌پلاس 6T به بازار نمی‌گذرد، شرکت چینی به تازگی دعوت‌نامه معرفی گوشی جدیدی را ارسال کرده که بر روی آن لوگوی شرکت خودرو سازی مک‌لارن نقش بسته است.

0

شرکت وان‌پلاس تقریباً هرساله نسخه‌ای خاص از پرچم‌دار خود را راهی بازار می‌کند. به عنوان مثال سال گذشته شاهد معرفی OnePlus 6 Avengers Infinity War با حال و هوای فیلم انتقام جویان بودیم. امسال نیز این رویه تکرار خواهد شد، با این حال شرکت چینی این بار در نظر دارد نسخه‌ای ویژه از گوشی وان‌پلاس 6T را ارائه کند که در طراحی آن با کمپانی خودروسازی مک‌لارن همکاری کرده است.

مراسم رونمایی از این گوشی ویژه نیز ۲۰ آذرماه در یکی از مراکز تحقیقاتی مک‌لارن واقع در بمبئی برگزار خواهد شد. Pete Lau، مدیر عامل وان‌پلاس:

 دو شرکت وان‌پلاس و مک‌لارن از دیرباز با هدف مشترکی چون رسیدن به اهداف رؤیایی کار خود را آغاز کرده‌اند و همکاری میان این دو شرکت وارد فاز جدیدی شده است

طبق گفته Zak Brown، مدیرعامل McLaren، قدرت و سرعت خصلت‎های اصلی محصولات دو شرکت هستند. او معتقد است که همکاری شرکت متبوعش با وان‌پلاس می‌تواند موجب دمیدن روح خلاقیت و فناوری‌های جدید در محصولات مشترک شود.

در کنار افزایش میزان حافظه رم، می‌توان پیش‌بینی کرد که وان‌پلاس 6T نسخه مک‌لارن با پوسته‌ای نارنجی رنگ در تعدادی محدود راهی بازار شود. رنگ نارنجی احتمالا الهام گرفته از رنگ ماشین بروس مک‌لارن در جایزه بزرگ موناکو در سال 1966 است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.