مبین نت تعرفه اینترنت TD-LTE خود را تا ۴٠ درصد گران کرد

شرکت مبین نت به‌تازگی تعرفه اینترنت TD-LTE خود را افزایش داده است. این افزایش در طرح‌های مختلف از ۶ تا ۴٠ درصد برای برخی طرح‌های محبوب متفاوت است.

3

به نظر می‌رسد افزایش نرخ ارز نه‌تنها بر روی محصولات وارداتی و تولیدی بلکه روی خدمات نیز تأثیر گذاشته است. شرکت مبین نت اخیراً بدون اعلام به کاربران تعرفه اینترنت TD-LTE خود را از ۶ تا نزدیک به ۴٠ درصد گران‌تر کرده است. این افزایش قیمت البته آن‌قدرها هم غیرمنتظره نبود و مدیرعامل مبین نت پیش از این در مورد افزایش هزینه‌های نگهداری با بالا رفتن نرخ ارز چیزهایی گفته بود.

به هر حال اگر از کاربران اینترنت TD-LTE مبین نت هستید از این پس باید تا ۴٠ درصد بیشتر برای برخی بسته‌های خود هزینه کنید. در جدول زیر می‌توانید مقایسه‌ای از قیمت‌های قبلی و جدید بسته‌ها اینترنت TD-LTE مبین نت را مشاهده کنید.
افزایش قیمت اینترنت TD-LTE مبین نتبه این ترتیب در به‌صرفه‌ترین طرح یک‌ماهه TD-LTE مبین نت قیمت هر گیگابایت ترافیک از ۷۰۰ به ۸۴۹ تومان رسیده است.

گفتنی است اگر طرح فعالی داشته باشید امکان تمدید طرح با تعرفه پیشین وجود ندارد و باید از بخش تغییر طرح، طرح جدیدی را با تعرفه تازه انتخاب کرده و فعال کنید.

منبع mobinnet
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. احمد خزائی می‌گوید

    اصلا طرح و طعرفه‌ مناسب نداره از اینترنت خط هم که همراه هست گرون تر در میاد واقعا خدمات دهی نداره شرکت موبینت من که راضی نیستم و به فکر عوض کردن مودم هستم

  2. مهران می‌گوید

    خیلی مسخرست بدون اطلاع قبلی افزایش دادن و این به کنار ، اجازه تمدید طرح قبلی با قیمت قبل نیست و همینطور هیچ امتیاز یا تخفیفی برای خریداران قبلی نگذاشتند . سرویس های اینترنتی دیگری داشتم که به دلیل افزایش تعرفه هاشون ، برای مشتریان قدیمی تخفیفاتی در نظر گرفتند . من که دیگه تمدید نکردم ولی مشکل بعدی اینه خودشون مودم هایی که الان قیمتشون خیلی بالا تر رفته رو از ما با قیمت 110 هزار تومان قدیم میخرن !

  3. محمود می‌گوید

    تابوده همین بوده تا هست همین هست