تصاویر بیشتر از پیکسل ۳ لایت پیش از رونمایی رسمی فاش شد

گوشی میان‌رده پیکسل ۳ لایت گوگل یک‌بار دیگر در جلوی دوربین ظاهر شده و حالا می‌توانید آن را با گوشی‌های دیگر مقایسه کنید.

0

گوگل شاید دیگر گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و پرچم‌دار سری نکسوس را عرضه نکند اما ظاهراً یک گوشی میان‌رده جدید با نام پیکسل ۳ لایت در دست کار دارد. اگر قیمت بالای پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال باعث شده تا نتوانید گوشی‌های گوگلی خالص را تجربه کنید حالا می‌توانید به پیکسل ۳ لایت امیدوار باشید. این‌بار تصاویر بیشتری از این گوشی در کنار گوشی‌های پیکسل ۳ ایکس‌ال، آیفون ۱۰ و حتی نوکیا ۳۳۱۰ منتشر شده است!

همان طور که پیش این دیده بودیم طراحی Pixel 3 Lite تقریباً مشابه پیکسل ۳ خواهد بود. صفحه‌نمایش کشیده ۱۸:۹ با حاشیه‌های نسبتاً ضخیم در بالا و پیایین که میزبان بلندگوهای استریو هستند. در پیکسل ۳ لایت اما خبری از دوربین سلفی دوگانه نیست در عوض گوگل جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در این گوشی حفظ کرده است.

طبق شایعات پیکسل ۳ لایت به صفحه‌نمایش LCD به جای AMOLED اما با همان اندازه ۵.۵ اینچی مجهز خواهد بود با این تفاوت که حاشیه‌های آن نسبت به پیکسل ۳ ضخیم‌تر هستند. گفته می‌شود این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۰ کوالکام، چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بدون درگاه microSD مجهز است.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو و باتری ۲۹۱۵ میلی‌آمپرساعتی هم از سایر مشخصات این میان‌رده محسوب می‌شود.

Pixel 3 Lite

با این‌حال هنوز خبر یا دعوتنامه‌ای از سوی گوگل برای Pixel 3 Lite ارسال نشده است و نمی‌دانیم قیمت حدودی آن چقدر خواهد بود.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.