جزئیات بیشتر از کمپین بسته‌های میلیونی همراه اول

در کمپین جدید بسته‌های میلیونی همراه اول این اپراتور به ۶۰ نفر از مشترکان خود که از ابتدای آذر تا انتهای بهمن‌ماه بسته اینترنت فعال کنند ۵۰ میلیون تومان جایزه خواهد داد.

0

اگر پیگیر اخبار بوده باشید می‌دانید کمپین بسته‌های میلیونی همراه اول به تازگی آغاز شده است. در این کمپین مشترکین همراه اول که از ابتدای ‌آذرماه تا پایان بهمن بسته‌های اینترنتی خریداری و فعال کنند در قرعه‌کشی ۵۰ میلیون تومانی شرکت داده خواهند شد. این بسته‌ها می‌تواند شامل بسته‌های آلفا+، بسته‌های ترکیبی (مکالمه، پیامک و اینترنت) یا مدار فیروزه‌ای باشد.

به اعلام همراه اول مشترکین به ازای هر ۱۰۰ تومان خرید از بسته‌های مذکور یک امتیاز معادل یک شانس شرکت در قرعه‌کشی کسب می‌کنند. قرعه‌کشی‌ها به‌صورت ماهیانه و در پایان ماه‌های آذر، دی و بهمن انجام می‌شود و به این ترتیب می‌توانید با خرید بسته‌ها مختلف در طول هر ماه شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی پایان همان ماه افزایش دهید.

برای فعالسازی بسته‌های اینترنت می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  • شماره‌گیری کد دستوری #2*100*
  • خرید آنلاین بسته از فروشگاه همراه اول
  • فعالسازی بسته از طریق اپلیکیشن یا پرتال همراه من
  • فعالسازی بسته اینترنت همراهی با شماره‌گیری کد دستوری #2*1000*
  • فعالسازی بسته‌های ساعتی مدار فیروزه‌ای با شماره‌گیری کد دستوری #2*121*
  • شماره‌گیری کد دستوری #32*10*
  • سامانه پیامکی ۱۰ یا ۸۰۸۰

گفتنی است مشترکینی که از درگاه اینترنت همراهی اقدام به خرید بسته کنند دوبرابر یعنی  به ازای هر ۱۰۰ تومان ۲ امتیاز کسب خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است که فعال کردن بسته‌های رایگان و هدیه یا بسته‌های سازمانی امتیازی به همراه نخواهد داشت.

در پایان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای آگاهی از امتیاز خود در قرعه‌کشی پایان ماه کد دستوری #0*323*10* را شماره‌گیری کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.