لاجیتک قصد دارد شرکت پلنترونیکس را با مبلغ ۲.۲ میلیارد دلار خریداری کند

طبق گزارشات جدید شرکت سوئیسی ساخت کیبورد و وبکم لاجیتک به دنبال خرید شرکت آمریکایی ساخت هدفون‌های پلنترونیکس است. با فارنت همراه باشید…

0

به گزارش رویترز در صورتی که لاجیتک شرکت پلنترونیکس را خریداری کند، این واقعه به بزرگ‌ترین خرید شرکت لاجیتک تبدیل شده و کمک به‌سزایی به افزایش سطح و تنوع محصولات این شرکت سوئیسی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این معامله بین لاجیتک و پلنترونیکس با هدف کاهش هزینه‌های ناشی از اعمال تعرفه روی واردات از کشور چین به ایالات متحده صورت گرفته است.

به گفته یکی از منابع ناشناس، شرکت لاجیتک قیمت پیشنهادی خود شامل ۲.۲ میلیارد دلار برای خرید پلنترونیکس را ارائه داده است. ارزش این شرکت آمریکایی در بازار تا غروب روز جمعه حدود ۲ میلیارد دلار تخمین زده شده است. به گفته همان منبع در صورتی که مذاکرات موفقیت‌آمیز باشد احتمالا تا هفته آینده شاهد امضای یک توافق بین این دو شرکت باشیم. البته احتمال شکست خوردن این مذاکرات هم وجود دارد.

سال گذشته لاجیتک شرکت استرو گیمینگ را با قیمت ۸۵ میلیون دلار خریداری کرد تا در بخش بازی‌های ویدیویی پیشرفت بیشتری داشته باشد. در مدت اخیر هر دو شرکت لاجیتک و پلنترونیکس از جانب رقبای خود تحت فشار بوده‌اند و باید تلاش بسیاری به خرج دهند تا بتوانند جایگاه خود را بهبود بخشیده و یا حداقل حفظ کنند. نظر شما در مورد این معامله چیست؟

منبع VB
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.