در این وب‌سایت ببینید درست آن‌طرف کره زمین زیر پای شما کجاست؟

احتمالا اکثر شما هنگامی که بچه بودید این سوال برایتان پیش آمده که با سوراخ کردن کره زمین و رفتن به سمت دیگر آن از کجا سر در می‌آورید. اکنون زمان پاسخ به این سوال دوران کودکیتان فرا رسیده است. با فارنت همراه شوید…

2

پایگاه اینترنتی Antipodes Map اکنون با استفاده از یک محاسبه ساده شما را از نقطه مقابل خود دقیقا در آن طرف کره زمین خبردار می‌کند. تقریبا کل نقاط مقابل در آن طرف در کشور ایالات متحده به اقیانوس هند قرار گرفته است. اگر در بخش غربی این کشور حضور دارید بیشتر به قاره آفریقا نزدیک می‌شوید و در صورتی که در شرق آن قرار دارید، به کشور استرالیا نزدیک‌تر هستید. لازم به ذکر است که اگر در ایران زندگی می‌کنید در طرف مقابل تنها همسایه‌های شما ماهی‌ها و موجودات دریایی خواهند بود.

با استفاده از این پایگاه اینترنتی جذاب می‌توانید ساعت‌ها به گشت و گذار در طرف‌های مقابل هر نقطه از کره زمین بپردازید که جذابیتی ویژه‌ای دارد. طرف مقابل نقطه حضور شما کجا است؟برای اطلاع از این قضیه به اینجا بروید.

منبع lifehacker
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ایلان ماسک می‌گوید

    پشت تهران پاراگوئه، بولیوی و آرژانتین هست

  2. محمد می‌گوید

    درست کار نمیکند!!!