تماشا کنید: آزمون مقاومت میت 20 پرو هواوی دربرابر خط‌وخش و خم شدن

پرچم‌دار جدید هواوی حالا به زیر تیغ زَک از کانال JerryRigEverything رفته است. در آزمون مقاومت میت 20 پرو اما متوجه خواهید شد که از این گوشی باید مراقبت بیشتری به عمل بیاورید.

0

همان‌طور که انتظار داشتیم حالا زک یک گوشی میت 20 پرو برای خود دست‌وپا کرده تا مورد شکنجه قرار دهد! در آزمون مقاومت میت 20 پرو هواوی در کانال JerryRigEverything طبق روال همیشگی این گوشی ابتدا در آزمون خط‌وخش در سطح‌های سختی موس قرار می‌گیرد. طبق انتظار از گوریلا گلس، صفحه‌نمایش میت 20 پرو در سطوح ۶ و ۷ به ترتیب دچار خط‌وخش‌های سطحی و عمیق خواهد شد.

همچنین همان‌طور که از صفحه‌نمایش OLED انتظار دارید پیکسل‌های این نمایشگر در معرض شعله پس از چند ثانیه به رنگ سفید در آمده و به کلی از بین می‌روند. پاشنه آشیل این گوشی اما ظاهراً در خم شدن و استحکام داخلی است. به نظر می‌رسد صفحه‌نمایش میت 20 پرو از همان جایی که دارای خش‌های عمیق شده می‌شکند. با این‌حال گوشی کماکان کار می‌کند و استحکام قاب فلزی آن خوب است.

به این ترتیب شاید میت 20 پرو مانند میت 10 پرو سال گذشته مستحکم نباشد اما اگر از صفحه‌نمایش آن به‌خوبی مراقبت کنید احتمالاً جای نگرانی وجود ندارد. این گوشی به‌کل از شیشه و فلز ساخته شده و سطح شیشه‌ای پشت بدنه نیز با بافت متفاوت دربرابر لیز خوردن و جذب اثر انگشت مقاوم‌تر از رقباست.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.