اپ‌نت: فشرده‌سازی و استخراج فایل‌های فشرده با ZArchiver

برای فشرده‌سازی فایل‌ها و مدیریتشان از اپلیکیشن ZArchiver استفاده کرده و از قابلیت‌های بسیارشان بهره ببرید. این اپ توسط استودیوی ZDevs برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و عرضه شده است.

0

با ZArchiverبه راحتی در گجت اندرویدی‌تان  بدون اینکه نیاز به اتصال به کامپیوتر داشته باشید می‌توانید فایل‌های فشرده داشته باشید و آن‌ها را در هر مسیری که بخواهید استخراج نمایید. مدیریت فایل‌هایتان را از همین طریق بر عهده داشته و هر نوع جابجایی و تغییری که بخواهید را از همین طریق به انجام برسانید. رابط کاربری آن بسیار زیبا و ساده است و برای تمامی افراد به راحتی قابل استفاده می‌باشد.

اگر اهل دانلود با گوشی یا تبلت خود هستید چنین اپ‌هایی مثل ZArchiver بسیار ضروری و حیاتس هستند. این اپ تمامی فایل‌های فشرده شده در فرمت‌های گوناگون را استخراج کرده و هر نوع فرمتی را می‌تواند فشرده کند. اگر بخواهید هرکدام از آن‌ها را حذف کرده ویا نسخه کپی تهیه کنید از درون اپ این امکان برایتان فراهم است. حتی فایل‌های چند قسمتی rar را نیز می‌توانید اکسترکت کرده و به سادگی باز کنید. قابلیت دیگر اپ اینست که فایل‌هایی که به صورت ناقص بوده‌اند را نیز می‌تواند باز کرده و عملیات‌های موردنظر را روی آن‌ها انجام دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.