اپ‌نت: آنتی ویروس اندروید Zemana Antivirus & Security

برای محافظت از گجت اندرویدی‌تان آنتی‌ویروس Zemana Antivirus & Security را نصب کرده تا از آن در مقابل انواع بدافزارها مواظبت کنید. این اپ توسط شرکت Zemana برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

برای اسمارت‌فوت‌ها همواره خطراتی مانند ویروس‌ها وجود داشته که بسیار نیز مهم و جدی بوده و حتی گاهی ممکن است خسارت‌های غیرقابل جبرانی به همراه داشته باشند. برای حفاظت از آن‌ها در مقابل ویروس‌ها داشتن آنتی ویروسی قوی و کاربردی مانند Zemana Antivirus & Security می‌تواند بسیار کارآمد باشد. انواع مختلفی از آنتی‌ویروس‌ها ارائه شده‌اند اما این اپ سرعتی 5 برابر داشته و در سریع‌ترین زمان ممکن به اسکن گجت اندرویدی‌تان می‌پردازد.

با Zemana Antivirus علاوه بر اینکه بدافزارها را شناسایی کرده و از بین می‌برید می‌توانید به‌طور کلی از ورود آن‌ها نیز جلوگیری نمایید. با وارد شدن به سایت‌های مختلف در صورت وجود خطر این اپ از ورود شما جلوگیری کرده و اخطار وجود بدافزار می‌دهد. هر اپلیکیشنی که تازه نصب نموده‌اید نیز در زمانی سریع اسکن کرده و تا از ایمن بودن آن مطمئن نشده اجازه نصب نمی‌دهد. هر برنامه‌ای که در آن امکان شناسایی و ردیابی شما وجود دارد را مسدود کرده و از اطلاعات شخصی‌تان به خوبی حفاظت می‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.