اپ‌نت: نقاشی پیکسلی در اندروید و آیفون با 8bit Painter

0

نقاشی پیکسلی اخیرا به یکی از شیوه‌های محبوب نقاشی با استفاده از اپلیکیشن‌ها تبدیل شده است. در این مطلب از اپ‌نت فارنت برنامه نقاشی پیکسلی یا اپلیکیشن 8bit Painter در اندروید و آیفون را معرفی کرده‌ایم که به خوبی از عهده خلق پیکسل آرت برای شما برخواهد آمد.

8bit Painter | برنامه نقاشی پیکسلی برای اندروید و آیفون

با استفاده از اپلیکشن 8bit Painter می‌توانید به نقاشی پیکسلی هر طرحی که می‌خواهید پرداخته و این طرح‌ها را در قالب فایل‌هایی مجزا ذخیره و نگهداری کنید.

در این اپ به ابزاری بسیار کامل با پالت‌های رنگی متنوع دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می‌کنند تا هر آنچه در ذهن دارید به صورت یک طرح پیکسلی پیاده کنید. پیکسل‌ها محدودیت خاصی نداشته و در چند اندازه متفاوت قابل اجرا هستند.

تصویر زیر نمونه یک تصویر پیکسل آرت است. این روزها از پیکسل آرت در دنیای رمز ارز و خلق NFT و فروش آن استفاده می‌کنند.

پیکسل آرت با برنامه نقاشی پیکسلی اندروید و آیفون
Pixel Art Landscape River by Digitonaut on DeviantArt

با استفاده از این برنامه می‌توانید تصاویر دلخواه خود را به برنامه وارد کنید و به راحتی آنها را به پیکسل آرت تبدیل کنید.

از جمله قابلیت‌های این برنامه این است که می‌توانید ‏تا 48 رنگ را در پالت رنگ کاربر ذخیره کنید و پالت رنگ پیشفرض یا همان Preset Color Palette که دارای 96 رنگ است نیز برای استفاده مفید است.

در عین حال می‌توانید ‏اندازه تصویر خروجی را در 3 نوع انتخاب کنید.

علاوه بر دسترسی به پالت‌های رنگی متنوع می‌توانید پالت اختصاصی خودتان را بسازید. در این اپلیکیشن علاوه بر اینکه می‌توانید به نقاشی و خلق پیکسل آرت بپردازید قادرید طرح‌های گرافیکی متنوع و زیبایی را نیز داشته باشید و از آن به عنوان یک طرح خاص و منحصربفرد استفاده کنید.

طرح‌هایتان را در فرمت PNG ذخیره و نگهداری نمایید تا در هنگام نیاز به راحتی بتوانید از هر طریقی از آن خروجی گرفته و یا در هر فضایی پیکسل آرت خود را به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.