اپ‌نت: لیگ رؤیایی فوتبال در Dream League Soccer 2019

بازی جذاب Dream League Soccer 2019 برای کسانی که به فوتبال و بیشتر از آن به جنبه مدیریت و نقل و انتقالاتش علاقه دارند بسیار زیبا و پرطرفدار خواهد بود. این بازی توسط استودیوی First Touch برای اندروید و iOS عرضه شده است.

0

در Dream League Soccer 2019 یک تیم در اختیارتان گذاشته می‌شود با تعدادی بازیکن آماتور و یک بازیکن حرفه‌ای که همین بازیکن حرفه‌ای می‌تواند به تیم بسیار کمک کرده و آن را ارتقا بدهد. در طول بازی مسابقاتی به صورت آفلاین یا آنلاین انجام می‌دهید و امتیاز و سکه به دست خواهید آورد. با استفاده از این سکه‌ها به خرید بازیکنان قدرتمند دنیا پرداخته و هربار تیمتان را پرستاره کنید. این بازی گرافیک بسیار بالایی دارد بنابراین شاهد تصاویری بسیار جذاب خواهید بود.

انواع جشن‌های مختلف در Dream League Soccer 2019 نمایش داده می‌شوند همین‌طور لحظه ورود بازیکنان به استادیوم و حرکات زیبایشان برای شادی گل همگی با جزئیات اجرا می‌شوند. کنترل بازیکنان به صورت لمسی و بسیار ساده انجام می‌شود پس بهتر است نگران نحوه بازی و کنترلشان نباشید. این بازی به جنبه مدیریت تیم نیز پرداخته و شما در فضایی بسیار شبیه به واقعیت نقل و انتقال را انجام می‌دهید. با فروش بازیکنان به پول دست یافته و ورزشگاه رویایی خود را به وسیله آن بسازید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.