تصاویر هواوی پی اسمارت 2019 فاش شد: بریدگی کوچک و دوربین دوگانه

هواوی پس از موفقیت گوشی میان‌رده پی اسمارت تصمیم گرفته تا نسل جدید این گوشی را عرضه کند. پی اسمارت 2019 از بریدگی کوچک صفحه‌نمایش و تراشه Kirin 710 بهره خواهد گرفت.

0

گوشی پی اسمارت هواوی یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده ارزان‌تر از ۳۰۰ دلار بود که با بدنه فلزی، دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش 1080p کم حاشیه به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شد. حالا هواوی پی اسمارت 2019 را نیز آماده عرضه کرده است.

با این‌که پیش از این هم وب‌سایت آلمانی WinFuture از عرضه این گوشی خبر داده بود حالا تصاویر رسمی پی اسمارت 2019 فاش شده است. همان‌طور که می‌بینید هواوی طراحی کم‌حاشیه با یک بریدگی کوچک قطره‌ای در بالای صفحه را برای این گوشی در نظر گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد این‌بار بدنه گوشی شیشه‌ای باشد و رنگ گرادیانی آبی آسمانی به آبی تیره یکی از نقاط قوت اصلی فروش پی اسمارت جدید محسوب شود.

یکی از معایب پی اسمارت تراشه نسبتاً ضعیف Kirin 659 بود که خوشبختانه هواوی آن را در مدل جدید با تراشه جدیدتر Kirin 710 برطرف کرده است. این تراشه شاید از نظر گرافیکی نسبت به رقیب خود اسنپ‌دراگون ۶۶۰ ضعیف‌تر باشد اما از نظر پردازشی به لطف هسته‌های Cortex-A73 عملکرد سریع‌تری دارد. این تراشه ۱۲ نانومتری دوام شارژ بیشتر و همچنین توان پردازش هوش مصنوعی را نیز به پی اسمارت 2019 می‌آورد.

از سایر مشخصات هواوی پی اسمارت 2019 می‌توان به ۳ یا ۴ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی و باتری ۳۳۲۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد. گفته می‌شود این گوشی کماکان از درگاه microUSB استفاده خواهد کرد و قیمتی معادل ۲۵۰ یورو خواهد داشت.

از جمله رقبای مطرح این گوشی هم در بازه قیمتی مذکور می‌توان به گوشی‌های ردمی نوت 6 شیائومی و سری Realme اشاره کرد. پی اسمارت 2019 احتمالاً به‌زودی معرفی و تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.