استفاده از حسگر اثر انگشت اپتیکال در سری Galaxy A سال آینده قطعی شد

طبق جدیدترین گزارش رسیده، سامسونگ سال آینده قطعاً از حسگر اثر انگشت اپتیکال درون صفحه‌نمایش برای سری میان‌رده Galaxy A خود استفاده خواهد کرد.

0

درحالی‌که تا به امروز حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش را تنها در گوشی‌های پرچم‌دار دیده بودیم سامسونگ قصد دارد این قابلیت را نه‌تنها به گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده خود بلکه به سری Galaxy A نیز بیاورد. حسگرهای اثر انگشت درون صفحه‌نمایش به دو نوع اولتراسونیک و اپتیکال تقسیم می‌شوند. سامسونگ احتمالاً از نوع دقیق‌تر و گران‌تر اولتراسونیک در سری گلکسی اس 10 و از نوع ارزان‌تر اپتیکال در سری گلکسی A استفاده خواهد کرد.

انتظار داریم گوشی‌های Galaxy A سال آینده از صفحه‌نمایش بدون حاشیه با بریدگی کوچک استفاده کرده و حسگر اثر انگشت آن‌ها نیز از پشت دستگاه به زیر صفحه منتقل شود. گفته می‌شود این حسگرها را احتمالاً شرکت چینی Aegis تأمین خواهد کرد و با این‌که نسبت به نوع اولتراسونیک کمی کندتر هستند اما کماکان از قرار دادن آن‌ها در پشت دستگاه گزینه بهتری هستند.

سامسونگ ماه گذشته صفحه‌نمایش‌های جدید سری اینفینیتی خود را رونمایی کرد و انتظار داریم علاوه بر گلکسی اس 10 گوشی‌های گلکسی A نیز از این صفحه‌نمایش‌ها بهره ببرند. گوشی‌های Galaxy A8 2018 سامسونگ توانستند بسیاری از قابلیت‌های گلکسی اس 9 را با قیمتی پایین‌تر عرضه کنند و احتمالاً سری ۲۰۱۹ این گوشی‌ها نیز از طراحی نزدیک به گلکسی اس ۱۰ و برخی قابلیت‌های ویژه این پرچم‌دار برخوردار خواهند بود تا با قیمتی نسبتاً پایین‌تر برای مخاطبین مجزا عرضه شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.