اپ‌نت: تجربه بازی بولینگ در اندروید با PBA® Bowling Challenge

اگر از علاقمندان بازی‌های ورزشی باشید بازی PBA® Bowling Challenge برایتان بسیار جذاب و مهیج خواهد بود چرا که بدون رفتن به سالن‌های بولینگ و حتی بدون صرف هزینه می‌توانید هر زمان که بخواهید از آن لذت ببرید. این بازی برای دارندگان گجت‌های اندروید طراحی شده است.

0

همان‌طور که می‌دانید بازی بولینگ از یک توپ بسیار سنگین و 10 پین تشکیل شده که با پرتاب توپ در جهت درست و با نیروی مناسب باید تمام پین‌ها را سرنگون کنید. بازی  PBA® Bowling Challenge نمونه شبیه‌سازی بسیار باکیفیتی بوده که قطعا مورد توجه دوستداران بولینگ قرار می‌گیرد. رقابت را در سالن‌های مختلف با تصاویر متفاوت و زیبا انجام دهید تا برایتان بسیار طبیعی جلوه کند.این بازی را هم به صورت آفلاین و هم آنلاین می‌توان انجام داد و با سایر حریفان به‌صورت هم‌زمان به رقابت پرداخت.

در بخشی دیگر توپ‌هایی طراحی شده‌اند که اصلا شبیه نمونه واقعی بازی نبوده و دارای قابلیت‌های متفاوتی می‌باشند. این قابلیت‌ها شامل تکثیر توپ و یا انفجار بوده که در مواقع اضطراری می‌توانند کمک‌کننده باشند. سالن‌های دیگر بازی نیز در برخی موارد بسیار متفاوت از واقعیت بوده به طور مثال می‌توانید در فضای کهکشانی به رقابت بپردازید و یا بر روی سنگ‌هایی که روی یک رودخانه قرار گرفته‌اند. در نهایت با قدرتمندترین‌های این بازی از سراسر دنیا رقابت کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.