سامسونگ مشکل هنگ کردن دوربین گلکسی نوت 9 را با آپدیت حل می‌کند

برخی کاربران پرچم‌دار جدید سامسونگ با مشکل هنگ کردن دوربین گلکسی نوت 9 مواجه شده‌اند. خوشبختانه سامسونگ اعلام کرده با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری مشکل را حل خواهد کرد.

0

پرچم‌دار سامسونگ گلکسی نوت 9 نه به اندازه پیکسل 3 گوگل اما در حد معمول دارای مشکلات و ایرادهای نرم‌افزاری است. یکی از این ایرادها هنگ کردن دوربین گلکسی نوت 9 است که توسط برخی کاربران این گوشی گزارش شده است. این مشکل که بیشتر توسط کاربران با گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ گزارش شده باعث هنگ کردن و قفل شدن اپلیکیشن دوربین و سپس خارج شدن یا کرش کردن آن می‌شود.

سامسونگ اعلام کرده از این مشکل آگاه است و به‌زودی یک آپدیت نرم‌افزاری برای حل مشکل منتشر خواهد کرد. تا پیش از انتشار این آپدیت اگر با پیام camera failed در اپلیکیشن دوربین مواجه شدید شاید پاک کردن کش اپلیکیشن دوربین بتواند مشکل شما را موقتاً حل کند.

برخی کاربران ادعا می‌کنند به‌روزرسانی آبان ماه مشکل را حل کرده است اما ظاهراً برای اکثر کاربران مشکل هنگ کردن دوربین کماکان پابرجاست. با این‌که سامسونگ تاریخ دقیقی را برای انتشار این آپدیت اعلام نکرده اما حداقل می‌توانید روی انتشار آن در آینده نزدیک حساب باز کنید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.