نسخه‌های گران‌تر گلکسی اس 10 با بدنه سرامیکی عرضه خواهند شد

سامسونگ از زمان عرضه گلکسی اس 6 پرچم‌داران خود را با بدنه شیشه‌ای عرضه می‌کرده است. اما طبق شایعه جدید نسخه‌های گران‌تر گلکسی اس 10 به بدنه سرامیکی مجهز خواهند بود.

0

تا سال 2014 و گلکسی اس ۵ سامسونگ از پلاستیک به عنوان متریال عمده در پرچم‌داران خود استفاده می‌کرد اما با گلکسی اس ۶ همه‌چیز عوض شد و این شرکت به طراحی شیشه و فلز روی آورد. تازه‌ترین پرچم‌دار سامسونگ گلکسی نوت ۹ نیز از همین ساختار استفاده می‌کند اما ظاهراً گلکسی اس 10 قرار است حداقل در یک نسخه به بدنه سرامیکی مجهز شود.

گفته می‌شود نسخه پایه گلکسی اس 10 کماکان با بدنه شیشه‌ای و صفحه‌نمایش مسطح عرضه خواهد شد درحالی‌که نسخه‌های خمیده ۵.۸ و ۶.۴۴ اینچی گلکسی اس 10 از بدنه سرامیکی بهره می‌برند. این دو گوشی همچنین در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهند شد. بدنه سرامیکی مقاومت بیشتری دربرابر خط‌وخش خواهد داشت اما دوام آن دربرابر ضربه احتمالاً‌ کمتر است؛ چیزی که در می میکس شیائومی و اسنشال فون نیز دیده بودیم. همچنین گفته می‌شود یک نسخه ویژه از گلکسی اس 10 نیز علاوه بر بدنه سرامیکی به اتصال 5G و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

پیش از این شایعاتی در مورد رنگ‌های آبی و سبز گلکسی اس 10 شنیده می‌شد که ظاهراً مربوط به نسخه مسطح گلکسی اس 10 (شاید گلکسی اس 10 لایت) باشد. به هر حال شایعات مربوط به پرچم‌دار آینده سامسونگ احتمالاً تا پایان زمستان و رونمایی از این گوشی‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.