حالا می‌توانید با صدای خود دستیار گوگل را در آیفون فراخوانی کنید

یک خبر خوب برای استفاده کنندگان گوشی‌های آیفون که به دستیار صوتی گوگل علاقه‌مند هستند؛ از این پس قادر خواهید بود Google Assistant را با صدای خود آماده به کار کنید.

0

اپل هیچ‌گاه علاقه‌ای به باز کردن فضای رقابت در پلتفرم‌های توسعه یافته توسط خود را نداشته و همین امر موجب ایجاد محدودیت‌های سفت سختی برای شرکت‌های رقیب یا توسعه دهندگان سرویس‌های iOS و مک می‌شود. البته به لطف جدیدترین به‌روزرسانی دستیار گوگل که از میان‌برهای سیری پشتیبانی می‌کند، اکنون می‌توانید با یک ترفند ساده این دستیار دیجیتالی را در آیفون با صدای خود آماده به کار کنید.

هرچند امکان فراخواندن سیری در گوشی آیفون با گفتن یک عبارت امکان پذیر است، با این حال اپل اجازه ارائه این ویژگی برای سایر دستیارهای صوتی در iOS را نمی‌دهد. البته در جدیدترین به‌روزرسانی دستیار گوگل قابلیتی تعبیه شده که امکان فریب اپل را می‌دهد.

شیوه کار بدین ترتیب است که فرد می‌تواند با گفتن جمله “Hey Siri, Okay Google,” دستیار گوگل را آماده به کار کند. گوگل برای اولین بار در سال 2017 دستیار صوتی خود را تحت یک اپلیکیشن جداگانه برای گوشی‌های آیفون عرضه کرد. این دستیار صوتی همچون دیگر نمونه‌های مشابه، قابلیت تعامل با کاربر از طریق فرامین صوتی را داشته و می‌تواند به عنوان مثال قرار ملاقات یا آلارم تنظیم کند.

دستیار صوتی گوگل همچنین قابلیت کنترل گجت‌های هوشمند متصل به شبکه پشتیبانی شده را دارد. به هر حال زین پس قادر خواهید بود بدون تاچ کردن گوشی یا فشردن دکمه هوم به Google Assistant در گوشی‌های آیفون دسترسی داشته باشیم و با گفتن یک عبارت آن را برای انجام امور مختلف آماده به کار کنیم.

منبع cultofmac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.