اپ‌نت: یادآور انجام کارها در اندروید Do It Later

برای برنامه‌های آینده از اپلیکیشن Do It Later استفاده کنید تا به کمک قابلیت‌های جامع آن برنامه‌ریزی درستی داشته باشید. این اپ توسط Hnib برای کاربران اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

باوجود مشغله‌های بسیاری که امروزه برای هر فردی وجود دارد رسیدگی به موقع به تمام فعالیت‌ها کمی گیج‌کننده بوده و می‌تواند گاهی فراموش شود. اپ‌های زیادی نیز در این زمینه ارائه شده‌اند که در میان آن‌ها Do It Later – Message Scheduler یکی از کامل‌ترین و پرکاربردترین آن‌هاست. به راحتی هر فعالیتی که می‌خواهید را درزمان موردنظر انجام دهید. اگر باید دارویی مصرف کنید در زمان موردنظر برایتان اعلان داده می‌شود و دز مصرفی را نیز می‌توان به آن اضافه نمود.

از قابلیت‌های دیگر Do It Later نوشتن پیام و ذخیره آن بوده تا در زمان مشخص به صورت اتوماتیک ارسال شود. ویژگی دیگری که در سایر اپ‌های این‌چنینی به ندرت دیده می‌‌شود امکان ارسال ایمیل به صورت خودکار است. از ساده‌ترین فعالیت‌ها تا کارهای مهم و ضروری‌تان را به این اپ سپرده تا با خیالی آسوده و در زمان خودشان به تمامی کارها رسیده و برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه‌ای داشته باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.