اپ‌نت: ضبط ویدئوهای اسلوموشن با Slow Motion Camera Extreme

اگر دوربین گوشی اندرویدی شما به‌صورت پیش‌فرض قابلیت ضبط ویدئوهای آهسته یا اسلوموشن را ندارد می‌توانید از Slow Motion Camera Extreme استفاده کنید.

0

این‌که بتوانید از فایل‌های ویدئویی‌تان تصاویر آهسته داشته باشید شاید ساده به نظر بیاید اما بهتر است بدانید با Slow Motion Camera Extreme بسیاری تنظیمات کاملا توسط خودتان انجام شده و بسیاری از ابزار پیشرفته را دراختیار خواهید داشت. این تغییرات را می‌توانید با  بازخوانی ویدئوها از گالری انجام داده و یا خودتان همزمان فیلمی تهیه کرده و آن را به‌صورت آهسته دربیاورید. حتی می‌توانید تنها بخشی از فایل را انتخاب کرده و آن را به شکل آهسته درآورید.

اینکه بخواهید ویدئو با چه سرعتی نمایش داده شود کاملا بر عهده خودتان است و می‌توانید یک سرعت به دلخواه تعیین نمایید. در واقع قادرید زمان مشخصی را انتخاب کرده تا در آن بازه زمانی ویدئویتان به صورت آهسته باشد. این امکان برای تمام فایل و یا تنها بخشی از آن نیست بلکه می‌توان چندین بخش متفاوت را به‌صورت مجزا در نظر گرفت و آن‌ها را آهسته کرد. این اپ از تمامی دوربین‌های دستگاه پشتیبانی نموده و فایل‌ها را به گونه‌ای مرتب کرده که به سادگی می‌توان در آن‌ها به جستجو پرداخت. در نهایت فایل طراحی شده را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.