اپ‌نت: بازی معمایی هتل راستی‌لیک Rusty Lake Hotel

با بازی Rusty Lake Hotel اقامت در یک هتل خاص با انواع پازل‌های مهیج را تجربه کنید. این بازی که برای اندروید، iOS و PC عرضه شده یکی از خاص‌ترین انواع بازی‌های معمایی می‌باشد.

0

در بازی Rusty Lake Hotel شما به یک هفته اقامت در یک هتل اسرارآمیز دعوت شده‌اید. برای شما در این چند روز 5 بار شام سرو می‌شود. آیا می‌خواهید در این هتل و سر میز شام به زندگی‌تان پایان داده شود؟ مسلماً می‌خواهید جان سالم به در ببرید پس باید با دقت به حل معماها بپردازید تا اقامتی سالم و هیجان‌انگیز داشته باشید. در میان تمام فضاهای هتل حرکت کنید و پی به رازهای نهفته در آن ببرید. تنها با یک لمس ساده از اتاقتان به لابی و برعکس حرکت کنید.

فهرستی از برخی وسایل نیز در صفحه برایتان مشخص شده که با پیدا کردن هرکدام و نگهداری از آن‌ها به تکمیل فهرست پرداخته و در ادامه با هوشمندی باید از هرکدامشان در جای مناسب استفاده نمایید. به سادگی با هرکدام از کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید و چیزهایی که نیاز دارید را تهیه نمایید. چندین پازل مختلف برایتان طراحی شده که هرکدام به گونه‌ای متفاوت شما را به چالش می‌کشانند. در هر فضایی که قرار می‌گیرید یک موسیقی متفاوت و تاثیرگذار پخش می‌شود که جذابیت این بازی فوق‌العاده را دوچندان می‌کند.

https://itunes.apple.com/us/app/rusty-lake-hotel/id1059911569?mt=8

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.