نسخه‌ای از گلکسی اس 10 با 6 دوربین و پشتیبانی از 5G در راه است

اخیراً روند درز شایعات مربوط به ویژگی‌های گلکسی اس 10 شدت گرفته است و در همین راستا نیز به تازگی برخی منابع نزدیک به شرکت کره‌ای فاش کرده‌اند که نسخه‌ای خاص از پرچم‌دار جدید سری گلکسی اس با 6 دوربین راهی بازار خواهد شد!

0

در حالی که گوگل همچنان معتقد است یک دوربین هم به تنهایی قادر به ثبت تصاویری باکیفیت است، برخی منابع کره‌ای به وال استریت ژورنال گزارش داده‌اند که سامسونگ نسخه‌ای قدرتمند از گلکسی اس 10 را به 6 دوربین تجهیز خواهد کرد؛ دو دوربین سلفی و 4 دوربین در قاب پشتی!

سامسونگ پیش از این نیز گلکسی A9 را با 4 دوربین راهی بازار کرده است، با این حال انتظار داریم که گلکسی اس 10 در جهت رقابت با گوشی‌های مطرحی همچون میت 20 پرو که از سه دوربین با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و عکاسی به صورت مایکرو از فاصله 2.5 سانتی‌متری بهره می‌برد، به دوربین‌های قدرتمندتری تجهیز شود.

منبع خبر همچنین مدعی است نسخه خاص گلکسی اس 10 که با کد داخلی Beyond X شناخته می‌شود، از فناوری 5G نیز پشتیبانی کرده و به نمایشگری 6.7 اینچی خمیده تجهیز خواهد شد. این نمایشگر بزرگ‌تر از مدل به کار رفته در گلکسی نوت 9 و حتی گلکسی اس 10 پلاس خواهد بود.

گلکسی اس 10

در این گزارش همچنین آمده است که سامسونگ از خانواده گلکسی اس 10 (2 یا 3 مدل) در بهمن ماه رونمایی خواهد کرد. البته انتظار داریم که مدلی خاص از این محصول در رویدادی اختصاصی در نیویورک در معرض دید عموم قرار گیرد؛ هرچند که همچنان احتمال معرفی مدل‌های عادی در MWC2019 نیز وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی این نسخه از گوشی گلکسی اس 10 می‌توان به نمایشگری تمام صفحه و دارای بریدگی نقطه‌ای و امکان شارژ معکوس مشابه آن چیزی که پیش‌تر در میت 20 پرو نیز مشاهده کرده‌ایم اشاره کرد. در پایان این گزارش آمده است که احتمالاً در کنگره جهانی موبایل سال آینده بایستی منتظر از راه رسیدن گوشی تاشو سامسونگ هم باشیم که برخی از آن با نام “Galaxy Flex”یا “Galaxy F” یاد می‌کنند؛ نکته قابل توجه آنکه ال‌جی نیز از این پسوند در گوشی‌های خمیده خود استفاده کرده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.