همزمان با افتتاح فروشگاه جدید سامسونگ در بلوار اندرزگو؛ گلکسی نوت 9 و گلکسی A9 در ایران معرفی شدند

شرکت سامسونگ شب گذشته دوشنبه ۲۸ آبان ماه در مراسمی در حاشیه افتتاح اولین فروشگاه از نسل جدید فروشگاه‎های اختصاصی خود در بلوار اندرزگو، از گوشی‌های گلکسی نوت 9 و گلکسی A9 برای ورود به بازار ایران رونمایی کرد.

0

در ابتدای این مراسم و پس از خوشامد گویی مسعود فیاضی مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران، بام سوک هونگ، مدیر دفتر سامسونگ در ایران بود که در ابتدای سخنان خود اعلام کرد که «سامسونگ همیشه متعهد به رعایت کیفیت، تعالی و نوآوری در همه محصولات خودش بوده تا شما بتوانید بیشترین بهره را از زندگی‌های پرشتاب امروزی ببرید. اما اینجا در ایران، ما یک تعهد دیگر هم داریم. اینکه حتی در روزهای سخت در کنار هواداران خودمان بمانیم.»

وی افزود: «برای اثبات این تعهد، امروز و در همین جمع ما پیشرفته‎ترین فروشگاه سامسونگ در خاورمیانه را افتتاح می‎کنیم. همیشه به این فکر می‌کردیم که افتتاح صدمین فروشگاه SES موبایل را چگونه متمایز کنیم و من معتقدم این فروشگاه به‌درستی شایسته صدمین فروشگاه تجربه موبایل سامسونگ در ایران است.»

وی در ادامه و در معرفی محصولات جدید این شرکت اعلام کرد: «به نشانه قدردانی از سال‌ها حضور خود در بازار ایران می‌خواهیم در این مراسم مجموعه‌ای از محصولات جدیدمان را که برای بازار ایران آماده شده‌اند، معرفی کنیم. مجموعه جدید محصولات ما شامل دو نمونه از جذاب‌ترین گوشی‌هایمان است که به شما امکان می‌دهد همیشه متمایز باشید و بیشترین لذت را از تک تک لحظات زندگی‌تان ببرید.»

پس از مدیر دفتر سامسونگ در ایران نوبت به علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران رسید. وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به 29 سال حضور فعال و مستمر سامسونگ در ایران، این موضوع را نشانه آن داسنت که ایران بازار بسیار مهم و راهبردی برای سامسونگ است.

وی در ادامه و با اشاره به افتتاح دفتر تحقیق و توسعه سامسونگ در ایران و از دو سال پیش، گفت: سامسونگ حدود دو سال پیش بیکسبی را معرفی نمود  و ما در دفتر تهران قصد داریم تا موضوعات مورد علاقه و پر طرفدار چون ورزش و هنر را به صفحه نخست بیکسبی سامسونگ آورده تا کاربران ما بتوانند با یک اشاره به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. در مرحله بعدی کاربران ایرانی خواهند توانست با زبان فارسی به دستیار بیکسبی دسترسی داشته باشند.

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در مورد توسعه سرویس VoLTE نیز با اشاره به اینکه حوزه مهم دیگری که سامسونگ ایران به آن توجه ویژه دارد توسعه فناوری VoLTE است که می‌تواند نسل بعدی تماس‌های صوتی باشد. اعلام کرد که ما همکاری خود در این بخش را از سال ۱۳۹۵ با اپراتورهای داخلی شروع کردیم و در آینده‌ای بسیار نزدیک کاربران تعدادی از گوشی‎های سامسونگ می‌توانند از مزایای مهم این نوع تماس روی اپراتورهای عرضه کننده بهره‎مند شوند.»

علیرضا توسلی در ادامه افزود: ما برنامه توسعه فروشگاه‌های خودمان را با جدیت ادامه می‌دهیم و خوشحالیم در سال ۲۰۱۸ میلادی به اهداف خودمان رسیدیم و یکصدمین فروشگاه را هم در ایران افتتاح کرده‌ایم.تمام این موارد برنامه‌هایی است که سامسونگ برای بازار ایران داشته و ما کماکان تلاش خودمان را برای حضور در ایران ادامه می‌دهیم.

در ادامه این برنامه کیاوش ابطحی، مدیر فنی بخش موبایل سامسونگ در ایران به معرفی محصولات جدید سامسونگ در بازار تلفن همراه پرداخت. وی در ابتدای معرفی گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ با اعلام اینکه کاربران سری نوت همواره بیشترین توقع را از گوشی خودشان داشته‌اند تاکید کرد: برای همین ما تلاش کردیم تا بهترین‌ها را در این محصول قرار دهیم. همیشه سری نوت به پیشرفته‌ترین‌ها مجهز بودند و ما با نوت 9 یک بار دیگر مرزها را جابجا کردیم.

وی در توصیف گلکسی نوت 9 اعلام کرد که ما برای کاربران سری نوت قوی‌ترین سخت‌افزارها را قرار دادیم تا بتوانند از گوشی خودشان بهترین استفاده را بکنند و حالا برای نخستین بار در گلکسی نوت ۹ دارای جدیدترین و بهترین سیستم خنک کننده است که از سیستم آب و کربن بهره می‌گیرد.

مدیر فنی بخش موبایل سامسونگ با اشاره به قلم هوشمند گلکسی نوت 9 سامسونگ گفت: از اولین سری نوت تا به امروز قلم نقش ویژه‌ای داشته و الان ویژگی‌های آن پیشرفته‌تر شده و دارای بلوتوث داخلی است. قلم نوت ۹ برای شارژ شدن تنها نیاز به ۴۰ ثانیه زمان دارد و البته برای استفاده از ویژگی‌های قبلی نیاز به شارژ ندارد.

ابطحی سپس سراغ معرفی گلکسی A9 سامسونگ رفت و در ابتدا به طراحی این گوشی هوشمند اشاره کرد. بنابر اعلام وی، گلکسی A9‌ در سه رنگ به بازار عرضه می‌شود که برای تقویت بدنه چند لایه یونیزه شده به گوشی افزوده شده است و فناوری خاصی در رنگ کردن آن به‌کار گرفته شده است.

بنابر اعلام مدیر فنی بخش موبایل سامسونگ گلکسیA9  جدید دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. سامسونگ در گلکسی A9 جدید جای حسگر اثر انگشت را بهینه سازی کرده‌ و البته این گوشی مجهز به فناوری تشخیص چهره نیز است تا به سرعت قفل دستگاه را باز کند. گوشی دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و قادر است تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه جانبی را نیز ساپورت کند. یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری با استفاده از سیستم شارژ سریع نیز انرژی لازم آن را تامین خواهد کرد.

گلکسیA9  سامسونگ نخستین گوشی با دوربین 4 گانه دنیاست که این چهار دوربین و در واقع 4 سنسور شامل لنزهای اولتراواید، بزرگ‌نمایی اپتیکال، تشخیص عمق و عکاسی روزمره می‌شوند. دوربین ۱۹ سوژه مختلف را تشخیص داده و بسته به شرایط، بهترین نور و رنگ را تنظیم می‌کند.

این دوربین زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای دارد تا هر آن چیزی که شما می‌بینید را بتواند ثبت کند. دوربین سوم قابلیت دو برابر زوم اپتیکال را فراهم می‌کند، یعنی از همان جایی که ایستادیم بدون افت کیفیت فاصله ما را نصف خواهد کرد. دوربین چهارم هم کارش تشخیص عمق است و می‌تواند با محو کردن پس زمینه، سوژه شما را در عکس برجسته‌تر کند.

افتتاح فروشگاه سامسونگ در بلوار اندرزگو

فروشگاه سامسونگ در بلوار اندرزگو

در پایان این مراسم نوبت به افتتاح فروشگاه جدید سامسونگ در بلوار اندرزگو رسید. فروشگاه اختصاصی سامسونگ در بلوار اندرزگو، سومین فروشگاه مدرن سامسونگ در جهان و پیشرفته‌ترین نمونه از نسل جدید فروشگاه‌های این شرکت در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.