سامسونگ مشکل دوام شارژ گیر اس 3 را با آپدیت نرم‌افزاری حل کرد

ساعت‌های هوشمند مشخصا به خاطر عمر باتری طولانی شناخته نمی‌شوند و گاهی اوقات یک سری مشکلات باعث می‌شود که باتری شما زودتر از موعد تمام شود.

0

حدودا یک ماه پیش هم برخی کاربران گیر اس 3 گزارشاتی را در مورد عمر کوتاه باتری خود منتشر کردند. راه‌حل‌های مختلفی برای این افراد که از دوام شارژ کم رنج می‌بردند مطرح شد و برخی نیز مشکل‌شان حل شد. با این حال بسیاری با همان مشکل قبلی باقی ماندند و مجبور به ادامه تجربه ناخوشایند خود شدند.

اما به نظر می‌رسد سامسونگ این مشکل را حل کرده است. این شرکت یک آپدیت جدید برای گیر اس 3 فرانتیر ارائه داده است. نام این نسخه R760XXU2CRK2 است و قصد دارد تا مشکل دوام شارژ گیر اس 3 را کاملا حل کند. دریافت این آپدیت هم آسان است چرا که تنها 10.17 مگابایت حجم دارد.

این آپدیت مشکل تمام شدن ناگهانی باتری در هنگام اتصال به برخی گوشی‌های هوشمند را حل می‌کند. همچنین دانلود اپ از اپ استور گلکسی هم در این محصول آسان‌تر و قابل اعتمادتر از گذشته شده است.

با این توصیف مشخص است که دلیل عرضه این آپدیت چیست. اگر ساعت شما به صورت خودکار این آپدیت را دریافت نکرده، بهتر است که به صورت دستی اینکار را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید وارد اپلیکیشن Galaxy Wearable شوید و آپدیت را دریافت کنید. اگر از گوشی iOS استفاده می‌کنید پس از طریق Galaxy Watch اقدام کنید.وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه About Gear را پیدا کنید. سپس گزینه Update Gear software را انتخاب کنید.

و تمام؛ با این آپدیت مشکل شارژ ساعت شما از بین خواهد رفت. البته اگر از گیر اسپورت استفاده می‌کنید و این مشکل را دارید باید کمی بیشتر صبر کنید تا آپدیت مناسب برای شما عرضه شود. این آپدیت به سرعت منتشر نشده، اما به هر حال سامسونگ مشکل را حل کرده است. با فارنت همراه باشید تا در صورت عرضه آپدیت گیر اسپورت شما را مطلع کنیم.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.