شیائومی با افتتاح همزمان ۵۰۰ فروشگاه می استور رکورد گینس را شکست

شیائومی سال پیش شروع به گسترش بازار خود در هند کرد و اولین فروشگاه می استور خود را در هند گشود. اما امروز این شرکت رکورد گینس را در این زمینه شکست.

0

شیائومی از سال 2017 شروع به ساخت فروشگاه‌‌های می استور در هند کرد. این فروشگاه‌ها آرام آرام افتتاح شدند. اما امروز این شرکت 500 فروشگاه می استور را به صورت همزمان افتتاح کرد و یک رکورد گینس در این زمینه را جا به جا کرد. البته این فروشگاه‌ها در تاریخ 7 آبان افتتاح شدند، اما شیائومی منتظر بررسی و تاییدیه گینس برای این رکورد ارزشمند بود.

تویتر شیائومی هند، این خبر را اعلام کرد که گفت که افتتاح 500 فروشگاه می استور بخشی از سیاست شرکت شیائومی، برای ایجاد حس خرید در فروشگاه‌های پرچمدار برای مناطق کمتر توسعه یافته هند است. همچنین افتتاح این میزان فروشگاه می استور هم باعث شده تا مشاغل بیشتری در این کشور ایجاد شود.

شیائومی اعلام کرده که تا 2019 قصد دارد 5 هزار فروشگاه فیزیکی دیگر را ایجاد کند. این فروشگاه‌ها سر جمع 15 هزار شغل برای افراد در سرتاسر کشور ایجاد خواهند کرد.

شیائومی روی دور خوبی قرار دارد و از انتظارات تحلیلگران به شدت بالاتر رفته است. فروش این شرکت در سه ماه سوم سال بسیاری بالا بود و همچنین شیائوم توانسته به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در هند شناخته شود.

این 500 فروشگاه می استور راهی جدید برای دسترسی به روستاها و مناطق دورافتاده هند است. از این طریق این شرکت امکان این را دارد که در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خود به تمامی مردم دسترسی داشته باشد و محصولات خود را به این افراد عرضه کند.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.