مشخصات بیشتر از گلکسی اس 10 و گلکسی F سامسونگ فاش شد

سه ماهه ابتدایی سال 2019، سامسونگ مشغول عرضه محصولات تازه خواهد بود. سامسونگ قصد دارد اولین گوشی تاشدنی و همچنین گلکسی اس 10 را در این زمان عرضه کند.

0

به تازگی مشخصات گلکسی اس 10 و گلکسی F فاش شده است. البته این اطلاعات کامل نیست، اما مطمئنا به تصویر بهتری از این دو گوشی خواهیم رسید. برخی منابع آگاه مشخصات گلکسی اس 10 را به SamMobile ارائه داده‌اند.

گلکسی اس 10 در رنگ‌های سفید، مشکی، زرد و سبز عرضه خواهد شد. برخی از این رنگ‌ها به شکل گردینت خواهند بود. در مورد گلکسی F هم باید اشاره کرد که این محصول با دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد. سفید، نقره‌ای و مشکی رنگ‌هایی هستند که طبیعی و معمولی هستند، اما انتخاب زرد و سبز یک حرکت تازه و عجیب از سوی سامسونگ است.

همچنین این ماه رنگ سفید، مشکی و سبز به عنوان تم‌های One UI در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ معرفی شدند. با این حال این رابط کاربری تازه رنگ زرد را همراه خود نداشت. رنگ‌های صورتی و آبی هم نمایش داده شدند. این غول کره‌ای عموما هر ساله 3 یا 4 رنگ مختلف را عرضه می‌کند و عرضه رنگ‌های عجیب چیز تازه‌ای شرکت نیست. پس ممکن است در برخی مناطق شاهد چنین رنگ‌هایی باشیم.

گزارشی که در مورد مشخصات گلکسی اس 10 منتشر شده، اطلاعاتی در مورد حسگر اثرانگشت این محصول را به اشتراک می‌گذارد. سامسونگ قصد دارد تا سه نسخه از اس 10 را معرفی کند. یک نسخه به عنوان گلکسی اس 10 لایت با صفحه 5.8 اینچی تخت و دو مدل که گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس هستند. این دو نسخه آخری بزرگ‌ترین هستند و صفحه‌نمایشی خمیده دارند.

سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس 10 لایت را با قیمتی پایین‌تر عرضه کند پس باید منتظر یک حسگر سنتی باشیم. دو نسخه گران‌تر این محصول احتمالا حسگر اثر انگشت درون صفحه خواهند داشت. با فارنت همراه باشید تا در طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این محصول را منتشر کنیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.