تصاویر منتسب به قاب جلویی گلکسی A8 اس از تسلیم سامسونگ در برابر استفاده از ناچ خبر دارد!

سامسونگ از تنها شرکت‌هایی است که از ناچ صفحه دوری کرده است. اما این شرکت بالاخره مجبور شده که ناچ را داخل گوشی‌های خود بیاورد.

0

چندی پیش که با صفحه‌نمایش‌های جدید سری Infinity مواجه شدیم. این سری از نمایشگرها چندین نوع ناچ مختلف داشتند و قرار است که مدتی دیگر به بازار عرضه شوند. حالا تصاویر جدیدی درز پیدا کرده که ناچ گلکسی A8 را نشان می‌دهد. گلکسی A8 سامسونگ اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از یک ناچ به شکل U استفاده می‌کند.

منبع این خبر ادعا می‌کند که این پنل‌ها برای گلکسی A8 ایجاد شده‌اند و با نگاه به این پنل می‌توان متوجه شد که با یک ناچ ساده و مینیمال روبرو هستیم. در حقیقت به نظر می‌رسد که ناچ گلکسی A8 از ناچ قطره‌ای که در گوشی‌های Oppo و Vivo دیده می‌شود هم کوچک‌تر است.

ناچ گلکسی A8

شایعات دیگری هم در رابطه با این گوشی منتشر شده است. این گوشی احتمالا از پردازنده اسنپ‌دراگون 660 استفاده می‌کند. البته ممکن است نسخه 670 یا 675 هم استفاده شود. تمام این احتمالات به خود شرکت بستگی دارد. شاید شاهد 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشیم. پنل پشتی دستگاه شامل یک مجموعه دوربین سه‌گانه خواهد بود که شاید شبیه به گلکسی A7 2018 باشد.

با عرضه این گوشی، این گوشی احتمالا به صورت اختصاصی برای چین باشد. اما مطمئنا پس از آن به دیگر نقاط جهان هم عرضه خواهد شد. با این حال پیشنهاد می‌کنیم که با فارنت همراه باشید و آخرین اخبار محصولات سامسونگ را دریافت کنید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.