اپ‌نت: تشخیص چهره با هوش مصنوعی FastFace

مانند فیلم‌های جنایی و پلیسی از اپلیکیشن FastFace در تشخیص چهره افراد و شناسایی صفحات اجتماعی‌شان استفاده کنید. این اپ توسط شرکت Cydral Technology طراحی و توسعه داده شده است و کاملا در انحصار شرکت می‌باشد.

0

اگر بخواهید از روی عکس به پروفایل‌های عمومی و صفحات اجتماعی افراد دسترسی پیدا کنید و یا به جستجوی فردی خاص بپردازید نیازی به داشتن نرم‌افزارهای امنیتی مانند نمونه‌هایی که در دسترس اداره پلیس هستند ندارید. تنها با داشتن این اپ به جستجوی بپردازید و از رسیدن به نتایج دقیق اطمینان داشته باشید چرا که FastFace دارای یک موتور جستجوی بسیار قدرتمند و دقیق بوده و در بیشتر مواقع نتایجی کاملا منطبق بر نیازتان ارائه می‌دهد.

این اپ بر اساس الگوریتمی پیشروی می‌کند که تمامی شبکه‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده و در تمام آن‌ها فرد موردنظر و یا حتی افراد مشابه را پیدا می‌کند. در ادامه با دسترسی به پروفایل‌های عمومی این افراد می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این جستجو با دقتی بسیار زیاد و در مقیاسی بزرگ صورت می‌گیرد. موتور جستجوی این اپ با داشتن انواع فیلترها یکی از نمونه‌های پیشرفته در این زمینه به شمار می‌آید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.