سرویس تماس بان همراه اول کاملاً رایگان است

همراه اول اخیراً در بیانیه‌ای اعلام کرده سرویس تماس بان این شرکت کاملاً رایگان است و مشترکین برای فعالسازی و استفاده از آن هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

0

اخیراً در شبکه‌های اجتماعی مطالبی با مضمون هزینه‌های سرویس تماس بان همراه اول منتشر شده که صحت ندارد. همراه اول در اطلاعیه‌ای تأکید کرده استفاده از این سرویس برای مشترکین هزینه‌‌ای نخواهد داشت.

سرویس تماس بان همراه اول چیست؟

سرویس تماس بان همراه اول با هدف اطلاع از تماس‌های دریافتی از دست رفته طراحی شده است. به این ترتیب حتی وقتی تلفن همراه شما خاموش بوده و یا در دسترس نباشد تماس بان پس از اتصال مجدد شما به شبکه همراه اول در پیامکی لیست شماره‌هایی که از آن‌ها تماس دریافت کرده‌اید به اضافه زمان تماس‌ها را برایتان ارسال می‌کند.

همچنین اگر از یک شماره در زمان‌های مختلف تماس داشته باشید مجموع تعداد تماس‌ها به همراه ساعت و روز آخرین تماس در پیامک برایتان ارسال خواهد شد.

این سرویس برای همه مشترکین دائمی و اعتباری قابل فعالسازی است و استفاده از آن هزینه‌ای ندارد.

چگونه سرویس تماس بان را فعال کنیم؟

برای فعالسازی و استفاده از سرویس رایگان تماس بان کافیست عدد ۱ لاتین را به شماره ۹۹۱۴ ارسال کنید. برای غیرفعالسازی این سرویس هم کافیست عدد ۵ لاتین و برای اعلام وضعیت عدد ۰ را به همان شماره ۹۹۱۴ ارسال کنید. برای دریافت راهنمای سرویس هم می‌توانید یک پیامک خالی به همین شماره ارسال کنید.

 

در پایان تأکید می‌شود برای دریافت اطلاعات در مورد سرویس‌های همراه اول می‌توانید از وب‌سایت این شرکت به نشانی mci.ir و یا مرکز تماس مشترکین (۹۹۹۰) و صفحات رسمی این اپراتور در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و به اخبار و اطلاعیه‌های صفحات متفرقه اعتماد نکنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.