گوگل نظرات مردمی را به نتایج جستجو اضافه می‌کند

گوگل پلاس به دلایل امنیتی و اطلاعاتی مختلفی در حال بسته شدن است. عمر این شبکه اجتماعی رو به پایان است، اما گوگل همچنان مشتاق است که از امکانات شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

0

طبق گزارش 9to5Google، این گروه به یک سری جزئیات خاصی دسترسی پیدا کرده که نشان می‌دهد چون در حال کار بر روی یک قابلیت جدید است. این قابلیت در جستجو گوگل به کار گرفته خواهد شد. قرار است که نظرات مردمی در جستجوی گوگل نمایش داده شوند.

البته قابلیت نظرات مردمی در جستجوی گوگل فعلا محدود به پخش زنده مسابقات ورزشی خواهد بود. این قابلیت جدید، فیدبک گزارشگران و مردم را جدا خواهد کرد و همچنین بهترین کامنت‌ها را هایلایت می‌کند. همچنین این سسیستم تلاش می‌کند که کامنت‌های اسپم و نامناسب را کاملا فیلتر کند و نمایش ندهد.

گوگل نقطه نظر خاصی را در مورد این گزارش و نداده و سعی می‌کند که فعلا نظری پخش نکند. همچنان مشخص نیست که این قابلیت کی عرضه خواهد شد، یا اصلا عرضه خواهد شد. اما به هر حال این قابلیت می‌تواند برای گوگل مناسب باشد. نظرات مردمی باعث می‌شود که جستجو گوگل از حالت عادی خارج شود و همچنین مردم زمان بیشتری را در این پلتفرم خواهند گذراند.

اگر همه چیز درست پیش برود، مردم فقط برای مشاهده نتایج ورزشی یا نتایج یک جستجو به گوگل سر نمی‌زنند و بلکه خود موتور جستجو گوگل می‌تواند به یک شبکه بزرگ‌تر و اجتماعی‌تر تبدیل شود. چنین دستاوردی موجب می‌شود که درآمد گوگل از طریق تبلیغات هم بالاتر رود.

منبع Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.