آپدیت اندروید 9 پای برای شیائومی Mi A2 از راه رسید

آپدیت اندروید 9 برای Mi A2 شیائومی به عنوان دومین گوشی اندروید وان این شرکت از راه رسید. این آپدیت قابلیت‌های جدیدی را نیز به گوشی اضافه می‌کند.

3

شاید از نظر بسیاری از کاربران عیب اصلی گوشی‌های خوش‌قیمت و مناسب شیائومی رابط کاربری MIUI باشد. این شرکت به همین دلیل سری Mi A را با اندروید وان گوگل عرضه کرده است و حالا آپدیت اندروید 9 برای Mi A2 دومین نسل این گوشی از راه رسیده است. در این آپدیت ناوبری با جسچرها، مدیریت هوشمند روشنایی صفحه و انرژی باتری و همچنین وصله‌های امنیتی ماه نوامبر نیز گنجانده شده است.

آپدیت اندروید 9 پای برای Mi A2 سرانجام از حالت آزمایشی خارج شده و شیائومی نسخه نهایی آن را منتشر کرده است. گفته می‌شود عرضه این آپدیت ابتدا از کشور هند شروع شده اما انتظار داریم در هفته‌های آینده سایر کشورها نیز طعم پای گوگل را بچشند. این آپدیت حجمی حدود یک گیگابایت داشته و به همین دلیل بهتر است آن را با وای‌فای دانلود کرده و نصب کنید.

با این‌حال اگر هنوز Mi A2 شما این آپدیت را دریافت نکرده می‌توانید از صفحه About تنظیمات به‌صورت دستی انتشار آن را چک کنید. با توجه به زمان عرضه این گوشی و همچنین سخت‌افزار آن انتظار داریم شیائومی سال آینده آپدیت اندروید ۱۰ را نیز برای این گوشی عرضه کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سعید می‌گوید

    سلام. وقت بخیر
    من تازه mi a2 گرفتم.
    نه اپدیت میکنه گوشی رو. نه گوگل پلی برنامه نصب میکنه.
    نمیدونم مشکلش چیه.
    از وقتی خریدم هیچ استفاده ای نتونستم ازش کنم.
    مشکل چیه؟

  2. فرهود می‌گوید

    من 9 رو نصب کردم رو A2 لایت ری استارت میکنه خود بخود . راهکار یا تنظیم خاصی هست ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بعد از آپدیت فکتوری ریست کردید؟