تصاویر گوشی میان‌رده پیکسل 3 لایت با جک هدفون درز کرد

به‌تازگی تصاویری از یک گوشی منتسب به پیکسل 3 لایت درز کرده که به نظر می‌رسد نسخه ارزان‌تر پرچم‌دار گوگل همراه با جک هدفون باشد.

0

پیش از این شایعاتی در مورد عرضه گوشی‌های میان‌رده پیکسل شنیده بودیم اما گوگل در مراسم خود تنها از پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال رونمایی کرد. چند روز پیش بررسی فایل APK مربوط به ARCore گوگل دو گوشی جدید با نام‌های رمز «بونیتو» و «سارگو» را فاش کرد که گفته می‌شد میان‌رده‌های جدید گوگل هستند. بونیتو و سارگو درواقع نام دو موجود دریایی هستند و خوب است بدانید گوگل نام رمز گوشی‌های پیکسل و گوگل خود را همیشه از میان این موجودات انتخاب می‌کند. به هر حال امروز تصاویری درز کرده که می‌تواند مربوط به پیکسل 3 لایت باشد.

این تصاویر را  Rozetked منتشر کرده است؛ وب‌سایتی که یک ویدئوی کامل از پیکسل 3 را پیش از رونمایی رسمی این محصول فاش کرده بود. به این ترتیب می‌توان گفت واقعاً‌ با یک محصول میان‌رده پیکسل مواجهیم. نکته جالب طراحی مشابه با پیکسل 2 و همچنین وجود جک هدفون در بالای گوشی است. قاب گوشی به نظر براق و شاید از جنس پلاستیک باشد و دکمه پاور نیز به سبک گوشی‌های پیکسل در رنگ متفاوت لیمویی است.

مشخصات فنی احتمالی پیکسل 3 لایت

این گوشی همچنین بنچمارک گیک‌بنچ را نیز با نام رمز سارگو انجام داده و مشخصات فنی احتمالی زیر را داراست:

  • تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۷۰ با تراشه گرافیکی Adreno 615
  • چهار گیگابایت حافظه رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • باتری ۲۹۱۵ میلی‌آمپرساعتی
  • صفحه‌نمایش ۵.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
  • دوربین‌های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلو
  • اندروید ۹.۰ پای

طبق این مشخصات دوربین پیکسل 3 لایت شاید با پیکسل 3 قابل مقایسه باشد و گوگل موفق شود تا بهترین دوربین گوشی‌های پرچم‌دار را به یک میان‌رده بیاورد. با این‌حال شاید استفاده از تراشه قوی‌تر اسنپ‌دراگون ۷۱۰ ما را خوشحال‌تر هم می‌کرد. به هر حال شکی نیست که این گوشی گوگلی می‌تواند با قیمت‌گذاری صحیح بازار میان‌رده‌ها را متحول کند؛ خصوصاً که در حال حاضر وان‌پلاس 6T با قیمت ۵۵۰ دلاری یک رقیب مناسب برای بسیاری از پرچم‌داران است.

منبع rozetked
از طريق gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.