تماشا کنید: شکستن آی‌پد پرو 2018 اپل در آزمون مقاومت

برخلاف آیفون‌های جدید به نظر می‌رسد آی‌پد پرو 2018 اپل از استحکام بالایی برخوردار نیست و با خم شدن به راحتی به دو نیم تقسیم می‌شود!

1

شکی نیست که آی‌پد پرو 2018 اپل از بهترین محصولات عرضه شده توسط این شرکت و شاید بهترین تبلت دنیاست. حاشیه‌های باریک، صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی، پردازنده بی‌رقیب و پشتیبانی از قلم مغناطیسی اپل از ویژگی‌های شاخص این تبلت هستند. اما ظاهراً این تبلت آن‌قدرها هم مقاوم نیست و در آزمون مقاومت زَک از کانال JerryRigEverything سرافکنده شده است!

صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی این تبلت با پوشش شیشه‌ای مقاوم طبق انتظار در آزمون مقاومت موس در سطح ششم خط‌وخش جزئی و در سطح هفتم دچار خراش‌های عمیق‌تر می‌شود. پیکسل‌های این صفحه‌نمایش همچنین دربرابر شعله موقتاً سیاه شده و سپس ریکاور خواهند شد. بدنه فلزی دستگاه اما با این‌که جلوه زیبایی به آن بخشیده از استحکام بالایی برخوردار نبوده و با خم شدن و فشار به دو نیم تقسیم می‌شود!

به نظر می‌رسد قرار گرفتن میکروفون و همچنین بخش پلاستیکی شارژ قلم اپل در دو طرف بدنه باعث ایجاد نقطه ضعف شده و بدنه از همان قسمت می‌شکند. همچنین با این‌که اپل ادعا می‌کند لنز دوربین از یاقوت کبود پوشیده شده اما این شیشه هم مقاومت بیشتری نسبت به شیشه جلوی دستگاه ندارد.

در این ویدئو همچنین می‌توانید کالبدشکافی قلم Apple Pencil 2 را ببینید که در آن قطعات شارژ بی‌سیم و همچنین باتری قلم مشخص است. در مجموع اگر قصد خرید یک آی‌پد پرو 2018 را دارید بهتر است در نگهداری از آن کمی بیش از معمول کوشا باشید تا تبلت گران‌قیمتتان به چنین روزی نیفتد!

منبع youtube
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ننن می‌گوید

    اپل = بهترین