گوگل مشکل ناپدیدشدن پیامک‌های پیکسل 3 را با یک به‌روزرسانی حل می‌کند

به‌تازگی برخی از کاربران پرچم‌دار گوگل با مشکل عجیب ناپدیدشدن پیامک‌های پیکسل 3 مواجه بوده‌اند. گوگل حالا اعلام کرده برای این مشکل راه حلی دارد.

0

ناپدید شدن پیامک‌های پیکسل 3 و همچنین برخی از تصاویر درون حافظه این گوشی مشکلی است که اخیراً کاربران زیادی آن را گزارش کرده‌اند. پس از این‌که گوگل مشکل حذف تصاویر را تأیید کرد و اعلام کرد یک به‌روزرسانی برای رفع این مشکل در راه است، حالا برخی کاربران از ناپدید شدن پیامک‌ها از اپلیکیشن Android Messages گله دارند. وب‌سایت Android Police این مشکل را روز گذشته گزارش کرده که البته شاید مشکل حادی نباشد اما قابل توجه است.

برخی اعتقاد دارند آپدیت امنیتی ماه نوامبر باعث این مشکل شده اما برخی دیگر می‌گویند این مشکل پیش از نصب آپدیت نیز وجود داشته است. همچنین اپلیکیشن Android Messages نیز خود می‌تواند مقصر این ماجرا باشد. به گفته وب‌سایت 9to5google برخی کاربران توانستند با بازگرداندن اپلیکیشن به نسخه قبلی از طریق Uninstall کردن آپدیت‌های آن پیامک‌ها را بازگردانند.

به نظر می‌رسد گستره این مشکل برای کاربران متفاوت است برخی از حذف چند پیامک و برخی از ناپدید شدن کل آرشیو خبر می‌دهند. گوگل ظاهراً از مشکل اطلاع دارد و می‌گوید آپدیتی برای رفع این مشکل در راه است:

به‌تازگی متوجه مشکلی شده‌ایم که SMS/MMS تعداد کمی از کاربران پیکسل ۳ را تحت تاثیر قرار داده است. به‌زودی یک به‌روزرسانی برای حل مشکل منتشر خواهیم کرد.

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.