اپ‌نت: شورش اساسینز کرید Assassin’s Creed Rebellion

در بازی اکشن و هیجان انگیز Assassin’s Creed Rebellion با اساسین‌ها همراه شده تا در مقابله با تمپلارها پیروز شوند. این بازی پرطرفدار را استودیوی Ubisoft Entertainment برای اندروید و iOS طراحی کرده است.

0

در بازی Assassin’s Creed Rebellion مهیج شاهد قدرت گرفتن تمپلارها خواهید بود و برای مقابله با آنها باید اساسین‌ها باهم متحد شده و به مبارزه بپردازند. در ابتدا یک مقر در دامنه کوه برای خودشان می‌سازند و از این‌جا بازی آغاز می‌شود. این مقر در ابتدا خالی است و این شما هستید که به مرور به ساخت و تکمیل آن می‌پردازید. تمامی امکاناتی که نیاز دارید را خودتان در اتاق‌ها تعبیه نموده تا در مواقع لزوم به آن‌ها مراجعه کنید.

بر اساس نقشه بازی می‌توانید وارد مراحل آن شده و برای ماموریتی که در هر مرحله گنجانده شده بازی کنید. با چالش‌های مختلف و مهیج روبرو شوید و از ابتدا خودتان گروه موردنظرتان را انتخاب نمایید. با استفاده از اتحاد اساسین‌ها و با بهره‌گیری از قابلیت‌های هرکدام به راحتی و در دقایقی کاملا مهیج مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. در این برهه زمانی که بازی در آن طراحی شده است جنگ بر سر عقاید و تفکیک ادیان توسط قدرت‌های کلیسا می‌باشد. شما به عنوان قهرمان بازی باید این نبردها را مدیریت کرده و فضای آرامی را بر جامعه حاکم کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.