آپدیت اندروید 9 پای برای اکسپریا XZ2 پریمیوم سونی منتشر شد

بعد از آنکه هفته گذشته شاهد انتشار به‌روزرسانی اندروید 9 پای برای گوشی‌های اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ پریمیوم و XZ1 کامپکت بودیم، شرکت ژاپنی اکنون این آپدیت را برای پرچم‌دار اکسپریا XZ2 پریمیوم را هم ارائه کرده است.

0

سونی را می‌توان جزو اولین شرکت‌هایی دانست که به‌روزرسانی اندروید 9 پای را برای محصولاتش بعد از گوگل منتشر کرده است. پس از انتشار آپدیت اندروید 9 برای اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ پریمیوم و XZ1 کامپکت، این بار جدیدترین نسخه از پلتفرم اندروید برای گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم هم منتشر شده است.

آپدیت اندروید 9 پای برای اکسپریا XZ2 پریمیوم سونی با شماره ساخت 52.0.A.3.84 و حجم 210MB همچون آپدیت هفته گذشته فاقد جسچرهای ناوبری اندروید 9 است. البته در این به‌روزرسانی رابط اپلیکیشن دوربین ارتقا یافته و کیفیت تصاویر ثبت شده نیز بهبود یافته است.

به هر حال سونی تاکنون این به روز رسانی را برای 5 گوشی خود منتشر کرده است و بر اساس اطلاعات منتشر شده سوی شرکت سازنده، خریداران گوشی‌های اکسپریا XA2، XA2 اولترا و XA2 پلاس هم باید تا تاریخ 13 اسفند منتظر دریافت این آپدیت بمانند. شاید این تاریخ کمی دیرتر از سایر گوشی‌های سونی به نظر برسد اما حداقل خبر خوب این است که کاربران یک تاریخ دقیق در دست دارند تا منتظر فرا رسیدن آن باشند.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این به‌روزرسانی برای چه رام‌هایی عرضه شده است، با این حال اگر همه چیز بر اساس برنامه ریزی از پیش اعلام شده پیش برود، احتمالا در روزهای آینده کاربران مناطق مختلف قادر به دریافت آن خواهند بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.