اینستاگرام قابلیت خرید محصولات درون ویدئوها را فراهم کرد

در ادامه افزوده شدن قابلیت‌های اینستاگرام برای اهالی کسب‌وکار و فروشگاه‌های اینترنتی، به تازگی نیز زیرساخت خرید محصولات تبلیغ شدن در ویدئوها به این شبکه اجتماعی ایجاد شده است.

0

این روزها شبکه‌های اجتماعی به پلتفرمی ایده آل برای فروش آنلاین و بدون هزینه محصولات مختلف تبدیل شده‌اند. اینستاگرام نیز که یکی از پیش‌قراولان این عرصه هست، به تازگی قابلیت خرید محصولات درون ویدئوها را فراهم کرده است.

تا پیش از این کاربرانی که صفحه خود را به حالت بیزینس تبدیل کرده بودند، می‌توانستند محصولات مختلفی را در اینستاگرام ارائه کرده و لینک خرید را هم به پست‌های خود پیوست کنند. حال زیرساختی ایجاد شده که حتی می‌توان محصولاتی که در ویدئوها نمایش داده می‌شوند را هم برای فروش قرار داد.

همان‌طور که در تصویر فوق نیز به وضوح مشخص است، کاربران قادر خواهند بود کالکشنی از محصولات را به ویدئوها پیوست کرده و لینک خرید را هم جداگانه قرار دهند. اضافه شدن این ویژگی جدید می‌تواند به راه‌اندازی آسان پلتفرم فروش رایگان محصولات برای عموم کاربران در این شبکه اجتماعی به خصوص برای تعطیلات پایان سال میلادی کمک کند.

همچنین می‌توان کلکسیونی از محصولات را در یک پست ذخیره کرد. بدین ترتیب با انتخاب هر محصول به صفحه‌ای مشابه با تصویر فوق روبه‌رو خواهید شد که محصولات مرتبط با آن به صورت ردیف قابل نمایش هستند. امکان لایک یا هایلایت کردن پست‎های فروشگاهی همانند پست‎های عادی همچنان قابل دسترس خواهد بود.

اینستاگرام همچنین بر روی طرحی کار می‌کند که صفحه فروشگاه‌های اینترنتی فعال در این شبکه اجتماعی را به شکل متمایزی از حالت پیش‌فرض نمایش داده می‌شود تا کاربران به آسان‌ترین شکل قادر به یافتن محصول مورد نظر و خرید آن باشند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.