گوشی ساده نوکیا 106 با صفحه‌نمایش ۱.۸ اینچی رونمایی شد

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال به‌تازگی از گوشی ساده نوکیا 106 رونمایی کرده که صفحه‌نمایشی ۱.۸ اینچی و دوام شارژ چندهفته‌ای دارد.

1

اگر هنوز به شبکه‌های اجتماعی معتاد نشده‌اید شاید بتوانید با یک گوشی ساده هم به زندگی خود ادامه دهید! نوکیا 106 جدیدترین محصول نوکیا دارای صفحه‌نمایشی ۱.۸ اینچی با وضوح ۱۶۰ در ۱۲۰ پیکسل است که می‌توانید با آن Snake بازی کنید. این گوشی می‌تواند تا ۲۰۰۰ مخاطب و ۵۰۰ پیامک را در حافظه داخلی خود ذخیره کند. (بله ظاهراً چنین قابلیت‌هایی برای یک گوشی ساده قابل توجه است!)

اچ‌ام‌دی می‌گوید می‌توانید از این گوشی دوام شارژی حداقل از طلوع تا غروب انتظار داشته باشید. در واقع این گوشی در هنگام استفاده ۱۵.۷ ساعت دوام خواهد آورد و در حالت استندبای این دوام شارژ به سه هفته هم خواهد رسید. دوام شارژ نوکیا 106 برای مکالمه یا گوش دادن به رادیو هم ۳۶ ساعت اعلام شده است.

نوکیا 106 از نرم‌افزار سری 60+ نوکیا استفاده کرده و از تراشه MTK 6261D بهره می‌گیرد. این گوشی تنها ۴ مگابایت رم و ۴ مگابایت حافظه داخلی دارد و وزن آن هم ۷۰ گرم است. باتری ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و درگاه microUSB از سایر مشخصات این گوشی ساده هستند. نوکیا 106 همچنین جک هدفون هم دارد اما قیمت این گوشی بسته به منطقه عرضه متفاوت خواهد بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رز می‌گوید

    سلام میخواستم بپرسم چجوری میتونم پاسخگوی خودکار تماس نوکیا ۱۰۶ رو فعال کنم؟