اچ‌ام‌دی ۱۶ آذرماه یک مراسم برگزار می‌کند؛ منتظر سه گوشی جدید نوکیا باشید

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال صاحب امتیاز برند نوکیا قصد دارد در تاریخ ۱۶ آذرماه یک مراسم برگزار کند و در این مراسم ۳ گوشی جدید نیز معرفی خواهد کرد.

0

با این‌که برند نوکیا هنوز نتوانسته راه خود را میان بزرگان اندروید باز کند اما اوضاع این شرکت رو به رشد و مثبت است و می‌توان در آینده انتظارات بیشتری از اچ‌ام‌دی گلوبال داشت. این شرکت به تازگی با انتشار تصویری از مراسمی در ۵ دسامبر یا ۱۶ آذرماه خبر داده است. همان طور که در تصویر می‌بینید این دعوتنامه به سه گوشی هوشمند اشاره می‌کند.

در این مراسم که در شهر دوبی برگزار خواهد شد احتمالاً می‌توانیم منتظر نوکیا 8.1 با بریدگی صفحه‌نمایش، نسخه جهانی نوکیا ایکس 7 (با نام نوکیا 7.1 پلاس) و شاید نوکیا 2.1 باشیم. با این‌حال یک گوشی مهم‌تر هم هست که همه منتظر آن هستند: نوکیا 9 با پنج دوربین در پشت. با این‌حال بعید است که HMD به همین زودی این گوشی را معرفی کند.

به این ترتیب شاید این مراسم بیشتر برای عرضه محصولات این برند در بازار خاورمیانه باشد و محصول جدید قابل توجهی را در آن شاهد نباشیم. با این‌حال مثل همیشه می‌توانید روی فارنت برای پوشش این مراسم حساب کنید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.