شارپ گوشی Aquos R2 Compact را با دو بریدگی صفحه‌نمایش معرفی کرد!

اگر از بریدگی صفحه‌نمایش تنفر دارید بهتر است همین حالا این صفحه را ببندید؛ چرا که شارپ گوشی جدید Aquos R2 Compact خود را حالا با دو بریدگی نمایشگر معرفی کرده است.

1

شاید جالب باشد بدانید شارپ پیش از اپل و حتی اسنشال اولین گوشی با بریدگی صفحه‌نمایش را معرفی و عرضه کرد. حالا این شرکت گوشی جدید Aquos R2 Compact را معرفی کرده که یک بریدگی در بالا و یک بریدگی هم در پایین صفحه‌نمایش دارد. می‌توان گفت این گوشی یکی از آخرین بازمانده‌های گوشی‌های کوچک اما قدرتمند است.

Aquos R2 Compact دارای صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با یک بریدگی در بالا برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک بریدگی در پایین برای حسگر اثر انگشت. هرچند شاید بهتر بود شارپ این حسگر را به پشت گوشی منتقل می‌کرد. به هر حال این صفحه‌نمایش از نوع IGZO با وضوح ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و در کنار ریزرفون تنها پنل با نرخ بازسازی فوق روان ۱۲۰ هرتز است. در واقع شارپ تأمین‌کننده این پنل‌ها محسوب می‌شود و حالا گوشی خود را به این صفحه‌نمایش با پشتیبانی از HDR10 و پوشش گوریلا گلس ۳ مجهز کرده است.

Aquos R2 Compact شارپ مثل یک پرچم‌دار واقعی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و اندروید ۹ پای در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته است. شارپ همچنین درگاه کارت حافظه را نیز فراموش نکرده تا این گوشی را به یکی از معدود گوشی‌های کوچک پرچم‌دار تبدیل کند.

این گوشی همچنین از درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون با پشتیبانی از دالبی اتموس بهره می‌برد. درگاه USB-C همچنین با شارژ سریع هوشمند دوام باتری را افزایش خواهد داد اما ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن شاید ایده‌آل نباشد.

Aquos R2 Compact دارای قاب فلزی با پوشش اکریلیک در پشت است. در پشت گوشی همچنین شاهد یک دوربین ۲۲.۶ مگاپیکسلی با لنز ۲۲ میلی‌متری f/1.9 هستیم که از لرزش‌گیر اپتیکال و EIS پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین با استاندارد IP68 درمقابل آب و گردوغبار نیز مقاوم است.

شارپ Aquos R2 Compact را از همین حالا در ژاپن در سه رنگ سبز، سفید و مشکی عرضه کرده است.

منبع Gsmarena sharp
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. زمانی می‌گوید

    سخت افزارش عالیه اما هم صفحه نمایش کوچیکه هم خیلی زشته