سامسونگ استفاده از تم‌های رایگان را در اندروید ۹ به ۱۴ روز محدود کرد!

سامسونگ قصد دارد تا یک قانون تازه برای تم استور خود وضع کند. این قانون شامل بسیاری از کاربران گلکسی می‌شوند و از این پس تنها امکان استفاده 14 روزه از یک تم رایگان را دارید.

0

مهلت استفاده از تم‌های رایگان سامسونگ محدود شده و تنها 14 روز خواهد بود. بعد از اینکه از این مدت زمان بگذرد، دستگاه گلکسی شما به صورت خودکار به تم معمولی خود بازخواهد گشت. قبل از اینکه به حالت عادی بازگردید. دو نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد. این اعلان‌ها به شما اعلام می‌کنند که یک روز دیگر و ده دقیقه دیگر تم شما از کار خواهد افتاد.

در کنار این اعلان‌ها، خود استور سامسونگ چندین تم شبیه به تم موجود را به شما نمایش می‌دهد. اگر شما از این تم‌ها خوشتان آمد می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. البته مشخص نیست که این تم‌ها رایگان یا پولی است.

تغییر اجباری تم‌های رایگان سامسونگ یک دلیل کلی دارد. به گفته خود شرکت، این تغییر بدین خاطر است که کاربران تم‌ها را خریداری کنند و طراحانی که برای ساخت این تم‌ها زحمت کشیده‌اند، پولی بابت زحماتشان دریافت کنند. اما این قانون می‌تواند مشکل ساز باشد.

اکثر تم‌هایی که در استور سامسونگ هستند، تم‌های رایگان هستند. اگر به سردسته هر چارتی نگاه کنید، متوجه حضور چندین تم رایگان خواهید شد. حال چه بلایی سر این تم‌ها خواهد آمد؟ باید صبر کنیم و ببینیم این تغییر در سیاست سامسونگ، چه تغییری در مصرف تم‌ها خواهد داشت.

تنها نکته مثبت اینجا است که مدت زمان زیادی طول می‌کشد که تمامی دستگاه‌های سامسونگ آپدیت شوند. این آپدیت سریعاً به دست همه نخواهد رسید. به همین خاطر اگر آپدیت اندروید تازه را دریافت نکردید می‌توانید از تم‌های رایگان سامسونگ لذت ببرید.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.