نسخه ارزان‌قیمت گلکسی اس 10 به حسگر اثر انگشت در کناره گوشی مجهز خواهد بود

در ادامه درز شایعات پیرامون پرچم‌دار جدید سامسونگ، روز گذشته نیز برخی منابع نزدیک به شرکت کره‌ای فاش کردند که احتمالا نسخه ارزان‌قیمت گلکسی اس 10 به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در کنار دستگاه تجهیز خواهد شد.

0

سونی اولین شرکتی بود که از سنسور اثر انگشت در کناره گوشی استفاده کرد، با این حال این احتمال وجود دارد که سامسونگ نیز برای کاهش هزینه تولید گلکسی اس 10، از این سبک طراحی در نسخه ارزان‌قیمت گلکسی اس 10 استفاده کند.

اخیراً شایعات متعدد در رابطه با گوشی گلکسی اس 10 به بیرون درز پیدا کرده که جالب انگیزترین آن‌ها مربوط به دوربین سه‌گانه، طراحی تمام صفحه و البته حسگر اثر انگشت درون صفحه آن بوده است. روز گذشته اخباری در رابطه با استفاده از نمایشگر Infinity-O در این محصول منتشر شد و در همین راستا نیز امروز برخی منابع نزدیک به شرکت کره‌ای فاش کرده‌اند که این مدل احتمالا از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در کنار دستگاه بهره خواهد برد.

با این تفاسیر علاوه بر گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس، نسخه ارزان قیمت این پرچم‌دار با پسوند لایت هم به بازار عرضه خواهد شد که سنسور اثر انگشت آن به جای زیر صفحه در کناره دستگاه و در دکمه فیزیکی هوم تعبیه شده است. سامسونگ در حال حاضر نیز گلکسی A7 نسخه 2018 را با همین ویژگی راهی بازار کرده است.

به هر حال هرچند شرکت سازنده واکنشی به این خبر نشان نداده، با این حال طبیعی به نظر می‌رسد که در ازای حذف برخی ویژگی‎های خاص، امکان خرید گلکسی اس 10 را برای طیف وسیعی از افراد ایجاد کند. ناگفته نماند ماند که این اخبار توسط کاربری توییتری BenGeskin به بیرون درز کرده که هرچند اغلب اطلاعات منتشر شده از سوی آن به حقیقت تبدیل می‌شوند، با این حال در برخی مواقع نیز در حد همان شایعه باقی می‌مانند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.