ایرفون ورزشی بی‌سیم V-Moda Bassfit با قیمت ۱۳۰ دلار معرفی شد

V-Moda یکی از سرشناس‌ترین تولیدکنندگان هدفون، امروز از اولین ایرفون بی‎سیم خود با نام V-Moda Bassfit رونمایی کرد.

0

از آنجا که طبق گفته شرکت سازنده در ساخت ایرفون ورزشی بی‌سیم V-Moda Bassfit از زبان طراحی خاصی موسوم به TriFit design استفاده شده، این ایرفون را می‌توانید به سه حالت مختلف درون گوش خود قرار دهید.

بر این اساس اولین روش دارای گیره‌هایی قابل انعطاف بوده که برای اطمینان از قرار گیری صحیح گوشی در مکان مناسب استفاده می‌شود. در روش دوم به جای استفاده گیره از یک جفت باله استفاده شده که ایرفون را درون گوش حفظ می‌کند. درنهایت روش سوم از هر دو حالت استفاده می‌کند.

به هر حال فارغ از ویژگی‌های طراحی و ظاهری، ایرفون ورزشی بی‌سیم V-Moda Bassfit با وزن ۱۷۵ گرمی در مقابل نفوذ آب و گردوغبار مقاوم بوده و به لطف پشتیبانی از کدک های صوتی AptX و AAC، قادر به ارائه صدایی با کیفیت بسیار بالا است.

V-Moda Bassfit

به عنوان یک قابلیت جالب، هر یک از دو گوشی این ایرفون قابلیت اتصال به گجتی مجزا را دارند. در سوی دیگر به واسطه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اختصاصی، باتری داخلی می‌تواند با اتصال شارژر به مدت 15 دقیقه، بیش از 2.5 ساعت انرژی ایرفون را تامین کند. این مدت زمان در شارژ کامل به 11 ساعت فعالیت ممتد افزایش پیدا می‌کند.

همانند اغلب ایرفون‎های مدرن، این مدل نیز با دو دستیار صوتی گوگل و سیری سازگاری داشته و کلیدهایی بدین منظور بر روی بدنه آن تعبیه شده است. ایرفون ورزشی بی‌سیم V-Moda Bassfit از هم اکنون از طریق وب‌سایت شرکت سازنده یا فروشگاه آنلاین آمازون با قیمت پایه 130 دلاری قابل سفارش است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.