دستبند تندرستی Withings Pulse HR‌ با دوام شارژ ۲۰ روزه معرفی شد

برند Withings مدت‌ها تحت اختیار نوکیا بود. مدتی پیش این شرکت حقوق برند خود را دوباره از نوکیا خریداری کرد و حالا دستبند تندرستی Withings Pulse HR‌ را عرضه کرده است.

0

دستبند تندرستی Withings Pulse HR‌ محصول جدید این شرکت است. این شرکت پس از دریافت حقوق برند خود قصد دارد تا محصولات متنوعی را عرضه کند. دستبند تندرستی Withings Pulse HR‌ کاملاً ضدآب است. این محصول مانیتور ضربان قلب، یک جی‌پی‌اس و دوام باتری 20 روزه دارد.

بند این دستبند از جنس سیلیکون است و می‌توانید آن را با دو رنگ موجود دیگر تعویض کنید. این محصول از صفحه‌نمایش OLED بهره می‌گیرد و امکان نمایش اطلاعات ورزشی همچون میزان کالری سوخته، پیشرفت و اهداف روزانه و نوتیفیکیشن‌های گوشی شما را دارد. این محصول همچنین می‌تواند الگوی خواب شما و طول خواب شما را اندازه‌گیری کند. دستبند تندرستی Withings Pulse HR‌ شما را با ویبره خود در زمان مناسب بیدار خواهد کرد.

این دستبند یک نسخه بهبود یافته از دستبند Pulse است که ابتدا در سال 2013 عرضه شد. Pulse اصلی در حقیقت یک دستبند نبود و یک کلیپر به اندازه جعبه کبریت بود که بر روی جیب یا کمربند شما نصب می‌شد.

شرکت Withings در گذشته محصولات هیبریدی زیبایی را مانند Activite Pop طراحی کرده است. اما دستبند تندرستی Withings Pulse HR‌ مشخصاً برای افرادی است که به دنبال یک دستبند با طراحی سنتی هستند. سیستم‌عامل این محصول OS2 مخصوص شرکت Withings است و پیش از این در Steel و Steel HR استفاده شده است.

از امروز این محصول با قیمت 129.95 دلار در آمازون به فروش می‌رسد. زمان عرضه محصول 14 آذر است. باید تا سال جدید میلادی صبر کنید تا امکان سفارش این محصول در رنگ‌های قرمز و نقره‌ای را داشته باشید. قیمت این دستبند همانند Fitbit Alta HR اما این دستبند درون خود یک گیرنده جی‌پی‌اس دارد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.