اسنشال ماژول جک هدفون خود را با قیمت ١۵۰ دلار عرضه کرد

شرکت اسنشال که در مرداد ماه از ماژول هدفون برای اسنشال فون رونمایی کرده بود، سرانجام از آغاز عرضه این محصول با قیمت 150 دلاری در ایالات متحده خبر داد.

0

اسنشال فون جزو اولین گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه بود که هرچند زبان طراحی جدید و قابلیت‌های تازه‌ای را معرفی کرد، با این حال فاقد برخی ویژگی‎های اولیه همانند درگاه 3.5 میلی‌متری صدا بود. همین امر باعث شد تا شرکت سازنده بر اساس تقاضای کاربران یک ماژول جک هدفون را هم به بازار عرضه کند که از فناوری MQA پشتیبانی می‌کند.

ماژول جک هدفون اسنشال کیفیت بسیار بالایی دارد و برای اینکه انتقال صدا از طریق ماژول به هدفون‌های دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری افت پیدا نکند از تیتانیوم ساخته شده است. حضور تیتانیوم در این ماژول باعث افزایش دوام آن نیز خواهد شد. علاوه بر این یک مبدل صوتی ESS Sabre درون آن قرار گرفته تا کیفیت صدا به مراتب از  یک جک هدفون معمولی بالاتر باشد.

به واسطه فناوری MQA و اضافه شدن آداپتور HD، ماژول جک هدفون اسنشال قادر به پخش صدا به صورت استریو است. این ماژول همچنین لقب کوچک‌ترین و سبک‌ترین ماژول جک هدفون کنونی را هم به نام خود ثبت کرده که قادر به پخش محتوایانی با فرمت MQA است.

این فرمت جدید همانند فرمت FLAC قادر است تمام اطلاعات موزیک را با جزئیات بالا ذخیره کرده، با این حال حجم به مراتب کمتری را اشغال کند. همان‌طور که میدانید فایل‌های صوتی دیجیتال باندهای فرکانس را در هم فشرده می‌کنند و این کار به پایین آمدن کیفیت صدا منجر می‌شود؛ با این حال فرمت MQA زیر ساخت ضبط بدون محدودیت فایل با حفظ کیفیت اصلی را امکان پذیر می‌کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.