منتظر دوربین چهارگانه با زوم ۱۰ برابری اپتیکال در پرچم‌دار آینده هواوی باشید

ظاهراً هواوی قصد ندارد از پیشروی در فناوری دوربین گوشی‌های پرچم‌دار خود دست بکشد. طبق شایعات دوربین چهارگانه با زوم ۱۰ برابری اپتیکال سال آینده در پرچم‌دار هواوی حضور خواهد داشت.

0

هواوی در سال‌های اخیر نه‌تنها توانسته خود را به رقبایی مثل سامسونگ و اپل برساند بلکه در برخی فناوری‌های از جمله دوربین توانسته از آن‌ها عبور کند. همکاری هواوی و لایکا و تأکید هواوی روی تحقیق و توسعه بخش دوربین باعث شده تا حالا میت 20 پرو یکی از بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند در اختیار داشته باشد که بی‌شک از نظر قابلیت‌ها بهترین است. اما ظاهراً این شرکت به همین دستاوردها قانع نیست و قصد دارد دوربین چهارگانه را نیز امتحان کند.

در یک مصاحبه اختصاصی با وبلاگ آلمانی AndroidPIT والتر جی مدیر گروه کسب‌وکار مشتریان هواوی در منطقه اروپای غربی جزئیاتی را از برنامه‌های این شرکت برای جلو ماندن از رقبا مطرح کرده است. درحالی‌که پی 20 پرو ابتدای سال به عنوان اولین گوشی با دوربین سه‌گانه معرفی شد به‌تازگی سامسونگ با Galaxy A9 جدید خود دوربین چهارگانه را نیز مطرح کرد. با وجود این‌که دوربین این میان‌رده در سطح پرچم‌داران نیست و دوربین چهارم کار ویژه‌ای را انجام نمی‌دهد اما هواوی قصد ندارد از قافله عقب بماند.

در حال حاضر میت 20 پرو با چینش دوربین‌های عادی + واید + تله‌فوتو بهترین چینش دوربین سه‌گانه را با زوم اپتیکال ۳ برابری در اختیار دارد. اما ظاهراً پرچم‌دار آینده این شرکت قرار است دوربین چهارگانه با زوم اپتیکال ۱۰ برابری را به همراه بیاورد که روی کاغذ دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد!

هواوی علاوه بر این قصد عرضه یک گوشی با اتصال 5G و همچنین یک گوشی با صفحه‌نمایش تاشدنی را نیز دارد. با این‌حال رقبای زیادی روی این فناوری‌ها کار می‌کنند و باید دید کدام‌یک می‌توانند زودتر محصولی قابل عرضه و رقابت در بازارهای جهانی عرضه کنند.

آقای جی همچنین می‌گوید دلیل استفاده نکردن این شرکت از اندروید وان ناراضی شدن مشتریان است به همین دلیل هواوی کماکان از EMUI استفاده می‌کند. هرچند به اعتقاد ما عرضه یک پرچم‌دار هواوی با اندروید خالص می‌تواند مشتریان حتی بیشتری را نیز جذب کند.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.