اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ منتشر شد

اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ سرانجام از راه رسید. این سرویس استریم موسیقی حالا هرچند به شکل محدود به ساعت هوشمند اپل آمده است.

0

از آن‌جا که اپل خود سرویس استریم موسیقی نسبتاً موفق Apple Music را دارد عجیب نیست که عرضه اسپاتیفای برای اپل واچ تا به امروز به طول انجامیده است. در حال حاضر این اپلیکیشن البته قابلیت همگام‌سازی آهنگ‌ها و یا پخش آفلاین را ندارد. نسخه اول اسپاتیفای برای اپل واچ امکان پخش موسیقی و یا کنترلر دستگاه‌های با فناوری Spotify Connect را فراهم کرده است.

اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ

در واقع اسپاتیفای در اپل واچ یک اپلیکیشن مستقل نیست و نمی‌توانید با استفاده از اینترنت گوشی یا LTE‌ روی ساعت مستقیماً آهنگ پخش کنید. می‌توان گفت Spotify در ساعت هوشمند اپل فعلاً تنها قابلیت کنترل آهنگ‌های در حال پخش روی گوشی شما را داراست.

همچنین نبود پخش آفلاین احتمالاً بسیاری از کاربران را ناامید خواهد کرد چرا که اپلیکیشن‌های جانبی اسپاتیفای در حال حاضر چنین قابلیتی را در اپل واچ ارائه می‌دهند. به این ترتیب نمی‌توانید گوشی خود را در خانه رها کرده و با هدفون بلوتوث در خارج از منزل به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید. البته اسپاتیفای می‌گوید این قابلیت در آینده از راه خواهد رسید اما فعلاً نسخه ابتدایی آن در حال انتشار برای کاربران است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.