سرویس DNS سریع Cloudflare برای اندروید و iOS منتشر شد

شرکت Cloudflare اوایل سال ۲۰۱۸ سرویس DNS 1.1.1.1 را عرضه کرد. این سرویس را همه بدون پرداخت هزینه می‌توانستند استفاده کنند.

0

سرویس‌های DNS توسط شرکت‌های خدماتی اینترنتی استفاده می‌شوند و از این طریق شرکت‌ها می‌توانند دامنه‌هایی مانند سایت گوگل را تبدیل به آدرس آی‌پی کنند تا روترها به راحتی سویچ شوند. سرویس‌های DNS این شرکت‌ها عموما کند و غیرقابل اعتماد است. سرویس DNS سریع شرکت Cloudflare اما قصد دارد تا سرعت را با نسخه 1.1.1.1 خود بالاتر بود. بعد از یک بتا موفق این سرویس به اندروید و iOS خواهد آمد.

سرویس DNS سریع شرکت Cloudflare به عنوان یک اپلیکیشن موبایل عرضه می‌شود و ترافیک موبایل را به سمت DNS 1.1.1.1 هدایت خواهد کرد. سرعت شما از این طریق بهبود خواهد یافت. همچنین سرویس‌دهنده شما نمی‌تواند تاریخچه گشت و گذار شما را مشاهده کند. خود شرکت Cloudflare هم قول داده که اطلاعات شما را مشاهده نکند و آن‌ها را نفروشد. هر ساله شرکت یک گزارش مالی و حسابرسی عمومی هم برای اطمینان بیشتری دارد.

بسته به سرویس‌دهنده شما، ممکن است سرعت شما در درجات مختلفی تغییر کند. اما همچنان ممکن است آنقدر که انتظار دارید سرعت شما بالاتر نرود. به هر حال بهتر است که اپلیکیشن را برای اندروید و iOS دانلود کنید و خودتان تصمیم بگیرید که چه تغییری در سرعت شما ایجاد شده است.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.